2009年10月16日 星期五

日間努力工作、放工努力行街去!!

dears all,

    工作繼續排山倒海 .... 有時突然間之忙碌+上緊張 .... 
    條小腸n胃都開始反轉啦
    唉 ..... 其實發現原來自己都好熱愛工作
    好鐘意個工作工種
  常常希望的工作可以做到更好 幫到更多人
    但可惜的是.... katie只得一雙手 .... 
    要好好學習放鬆吧

    

    其實我自己都幾鐘意呢個髮型 
    因為留的前髮 個人好似young 一點
    果日同家姐行街試衫 買左呢件白色襯衫
    因為家姐要我幫佢影佢買既褲 比佢老公睇
    哈哈 所以我又自己影埋一份
 
    琴日係媽咪爸爸去旅行的第一天
    我與細佬的晚餐
    

    又是我的最愛 三文魚 
    我們極速食 .... 因為要買東西

    比人催katie快的去買野 唉 .... 
  最終還是幫好友買了這部超重的新寵兒

     

  katie還要攞上機 ............. 重死人 仲要攞macbook 
    繼幫媽咪hand carry 10公斤上機後
    大家繼續"厚待" 我 ........... 灰 灰 灰 =="

  幸好 katie早有準備 
    帶左我的寶貝細佬幫手
  我先可以自己shop 下ing 

  

    我的新寵兒
    終於買到schedule 啦..... 
    近年變得花心的katie 2010的schedule揀左marie 
    哈哈
    其實我好多公仔都鐘意 .... 最近最留得係katie身邊耐的是
    Donald仔 !! 
    去泰國無帶donald 仔 .... lowB到訓覺時諗得無帶身邊
    
    不過其實以上既貨品都好無聊地買
    
    

  最後我都好放肆咁食個pizza包 .......... 
    就快可能得頂唔住 ..... 
    我諗有時放肆一下 該是無問題的
    其實我好清楚食得清淡的 個腸胃會好一點
    但其實 ..... 算吧啦   !!!!
    我要養好身體 去旅行食好一點吧~~

 

   今日無媽咪煮比katie的lunch box
   同bonnie仔一齊買外賣share !! 
   好開心可以同你一齊食lunch  ~~
   本來katie 諗住買少少野食 繼續坐係位努力工作
   但bonnie話對腸胃唔好  拉我去一齊走走
   個人都relax左一陣 .... 

   今晚是一個特別的晩上 !!! 
   明天再續吧


love,
katie
    





  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-10-17 08:20:00
dears lovely bonnie :
   謝謝你的留言 !
   katie都覺得好開心 原來我們的友誼就是點點滴滴建立出來的
   等我諗諗下星期可唔可以有點特別先得 !
   期待我們下星期的行街入貨節日 ^^
love,
katie
 
   





  • 留言者: Ma
  • Email: cutefishybb@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-10-17 00:49:00
Katie仔, 記得工作幾忙都好, 唔好捱壞身體呀~~ 今日同你share lunch, 我都覺得好開心.... 食飯時, 不論係食乜嘢, 只要有人一齊分享, 都係一件好開心的事, d食物都會好味d!! 下星期你未有lunch box果兩日, 我地都可以約埋一齊share架!!

沒有留言:

張貼留言