2009年10月13日 星期二

點解好似好攰咁既 .. ~~

dears all,

    唉 .... 本來打左好大段啦 ... 但最後無晒
    呢2日返工好疲累 .... 每日都要外出工作 .... 
  加上琴晚仲要發惡夢 ... 又夢見自己係到工作緊
    哈哈  可能忙於工作 有點壓力吧

< >

 

   最後一天在姨媽家外拍的 
   前一天買的新裙仔 急不及待著起

   

   我的新喼 本來諗住下星期去旅行先用
 點知去了泰國先  !!!
   後日還陪爸爸媽咪去九寨溝添呢

   是日到china town 買林真香手信
   又pick了一大箱 再加埋好多榴槤月餅
   嚴重超重 30幾公斤 ..... 結果我要hand carry 10公斤野上機
   唉 激死啦 !!!!!!!!!!

   

 其實我係知道入寺廟唔好著得咁少布
   但無辦法 我本來唔知會去 ..... =="

 

   至愛的 !!!
 每次都必食 情有獨鍾的 !!
 
   即使沒有涼涼的冷氣
   即使沒有舒適的座位
   即使沒有周到的服務
   即使沒有五星級大廚
   即使沒有 ......................
 也是在心中最好的
   環境咁多年也沒有改變
   變的只是人們吧
   我愛坐在這裹
   好好感受那一刻的感覺
   好好享受那一分一秒的味道
   是最好的回憶吧


love,
katie



沒有留言:

張貼留言