2014年4月10日 星期四

草裙小島。飲茶記 (9/4/2014)

 飲茶! 飲茶!!!!! 我至愛去飲茶呢 !!!! 又食到我最愛的「3寶」+豆腐花 超開心 超開心呢 !! 大家愛飲茶嗎??? 我很喜歡呢 真的急不及待回港去 !!! 回港是夜機 翌日要衝去茶樓吧 哈哈 回港太多野想食啦。。。魚旦河、九龍城豆腐花、樹記腐竹煲糖水、掃街、茶餐廳 食完香港 再食到泰國!!!!!!! 十萬個期待呢 鳴鳴 在泰國用不到電腦上網 只能盡情地在Fb page放送食物及短片 真的「泰精彩」大家準備好心情下月初同我一起回泰國玩一段日子(暫超過一個月) 未呢 [泰興𡚒]中 超掛住泰國所有親朋好友 !!!! 大家也收到風我回去啦 嘩哈哈



大家有興趣收看Fb即時<草裙小島>生活分享及稍後<泰國>地道生活點滴及情報*.*

                    請click -> katie kitchen。katie world。群組



草裙小島。飲茶記 (9/4/2014)

   嘩 有我至愛的「3寶」咸水角+叉燒餐包+雞腳 !!!!!!!!

在我大力介紹下 強迫了表姐食了人生第一隻雞腳 !! 她扁晒嘴。。。。也食了一隻 但當然她不愛此味道呢 哈

此酒樓在唐人街的文化中心

口碑不差 我的洋表姐也推介 我們4人也食得很開心

麗晶酒家 G/F


近期愛上叉燒餐包 反而蒸包無點過。。。因為做蒸包 我總是覺得香港的好味一點吧

yeah [鼓掌] 有我至愛的豆腐花 !!

味道一般但都不理 太想食呢 !!!!!!!

在唐人街掃了一大堆人貨

表姐一直話想學煲中國湯 ! 教她買材料 即回家煲一次給她看 !

katie kitchen是日超靚濃湯 <<雞腳紅蘿蔔蓮子百合無花果豬尾骨湯>> 

加雞腳時 她還影相post Fb 嚇親洋人呢 哈哈

教她加栗米 紅蘿蔔 瑤柱 圓肉 豬尾骨/瘦肉已ok 

教人煲湯水很開心呢

下午我就獨自外出逛超市 又打書釘 今次忍不住買了一本有關grill 食物的書 $10 嘩哈哈

上機可以看書去luuuuu 





沒有留言:

張貼留言