2010年10月11日 星期一

埃及之旅 (day 7)

dears all,

    埃及之旅 (day 7)

   今日全日都係自費活動,當然團友都可以留係resort休息~ 不過都好大爭扎 ... 因為洲際resort好靚,個泳池好吸引 ~~ 但參加全日共2個自費活動就無得留係酒店到玩 !!

    最後,我地都衡量過 --- 當然參加自費活動去玩啦 !!! 為左可以游下個resort泳池,我地2個一早6點幾就衝左去泳池,雖然的水凍就凍的,不過可以睇住個太陽升起,幾早起身都係值得既 哈哈 !!! (抱歉,忘記帶相機影相 ~~~~~ >.,<)

第一站 -------> 洪加達 Paradise island (50美金)

    
開船啦 !! 呢隻遊艇同港式遊艇差唔多,吹著海風,好舒服呀,我地一班團友 ^^

   
的海水好清呀 !! 一朝早已經有幾日隻船出發 ~~

   
天上好多海鷗,教練比的魚肉我地拋上去餵佢地 !!

   
哈哈,睇下我呢個動作幾動感 哈哈
拋左幾次最後都成功 !!! 

   我地仲有釣魚活動 ~~ 不過今次釣唔到魚呀,反而寶寶終於釣到啦 !!
上次係馬代寶寶釣唔到,今次輪到我食白果 !! 佢今次釣到一條 哈哈

   到啦到啦 !!! 估唔到比我想像中多人呀 ~~~ 熱閙既程度好似布吉巴東海灘咁 ~~ 不過細的,差唔多全部都係外國遊客 ~~ 

   
k媽咪睇見呢張相,竟然話好似「難民」到岸咁 ~~ 太離譜啦 !!!!!!!! 

   
今日太陽伯伯笑得好開心 .... 曬到眼都開唔到 ~~~ 我地又塗防曬+噴防曬,仲不停咁補 ~~ 避免好似6月旅行咁 「2級燒傷」 !!!! 

   
我今次攞左件童裝救生衣 啱身的 哈哈

   
嘩 !!! 上次買左既靚靚粉紅色鏡+管管,今次終於有機會出場啦 !!! 仲未學潛水,唯有玩玩潛浮先 ^^

   
的水都好清 ~~ 但比起6月去無人小島,就差左少少 ~~ 可能呢到多人,搞到的魚無咩游過黎 ~~  

   
呢相珊瑚好靚,因為有紫色 哈哈 !!

  
玩左半個鐘左右就上岸啦 ~~ 

   
影左少人的既相比大家睇下啦 

 我地2個又不停咁游水,仲游到好出添呀 ~~ 真大膽 !! 連救生衣都無著 又無帶浮棒 ~~~

   
同團友玩完一大轉水戰後,黎張大合照 !! 點解要用大毛巾包住 ~~~ 因為又怕燒傷 ~~~

   
我們的大合照,超級開心 !!!! 大家唔知見唔見到我呢 ^^ 右下第4個係我呀 ^^

回程約1點多,食lunch !! 肚餓就咩都係美食 (事實都唔太差 !!) 手忙腳亂忘記影相 ~~
坐1個鐘船程回碼頭就即刻上四驅車去沙漠 !!


第二站 -------> 沙漠四驅車+貝都因人村落 (55美金)


   

今日簡直係向我體能作極限測試 !! 最最最辛苦既一天 ~~~ 我地仲坐上部「瘋狂四驅車」個司機見我地咁開心又玩得不停咁向左轉、向右轉 !!!!! 仲扮跳車 ~~~ 唉 ~~~~~~ 我地又不停咁叫 ~~ 入到沙漠後,仲不停咁挑戰上小山再急落山 ~~~ !!!

   
停左係平地比我地影下部車

   
可以企埋上去影添呀 ~~ 點知我唔夠力 ... 整傷左隻腳添呀 ~~~ 

  
我地個crazy driver !!!!!!!!! 寶寶之太陽眼鏡就長埋撒哈拉沙漠中,armani 太陽眼鏡壽命只有7天 ~~~~ 

   
我地上到沙漠頂 !!!!!!!!! 

  跟住我地就跑落沙漠 !!! 的沙熱到跳舞 !!!


   
  
我地既小「心心」

   
貝都因人村落,先飲杯熱紅茶再去玩 -------->>>

   


   
   
 騎駱駝,今次好強,自己一個人都無有怕 !!!! 

   
   
哈哈 仲要放曬手 !!! 

   

    
 少女整緊的烤餅,好好味 !!! 

   
的烤餅仲可以比肚餓中既駱駝食添呀

   
    
同小黑羊仔影相先 !!

   
    
好靚既小妹妹 !!! 

   
  
好靚靚既彩布,佢地既收入來源 !!

   
  
日落景觀

   
貝都因人為我地泡整既豐富晚餐 好好味呀 !!!!!!!

   離開村落,村民仲為我地唱「送別歌」 ! 

跟住就去睇星星 !!!! 滿天星星好開心 ~~~ 不過細相機又點可以影到呢 ~~~


攰到爆炸 ~~~


k

   

沒有留言:

張貼留言