2010年10月3日 星期日

埃及之旅 (day 1 & 2)

dears all,

    埃及之旅 (day 1 & 2)

21/9/2010 :

今次跟東X遊旅行團,因為免費回程停留星加坡+1晚酒店+全球最大摩天輪入場劵 ( $ 170約) 所以寶寶比較過其他團既行程,認為最吸引就係呢間,共有33位團友,當中包括我們4位小姐 !! 

今次帶埋3部相機,一單鏡機、一細機同埋潛水相機,最後共影左 3800 相張 ***

好開心導遊Alan 全程用心、細心、專業、介紹唔同景點都會講所有歴史 ! 掂呀 ! 
今次旅程開心指數爆燈,各位團友都好好,大家仲做埋朋友仔添 ^^

day 1 :
A380 香港 ---> 星加坡 (3個半鐘)
      星加坡 ---> 杜bai    (6個半鐘) 在星加坡機落機等2個半鐘
        杜bai ---> 埃及首都開羅 (3個半鐘)  在杜bai飛機上等45分鐘

時差 6小時 

day 2  6:00AM 到達開羅 !!!

題外話 : 星航的飛機餐好似好味過國泰 ~~ 今年食左超過10餐星航餐 !! 上落飛機超過20次 ~~~~~~~ 

   
開羅機場,同歐洲小國機場差唔多 !!

  今次係我第一次相對較為發展中國家,坐在旅遊巴上望出街外風景,好多都係yellow色,好沙塵滾滾 ~~ 早上天氣清涼,中午就熱到飛起 !! 

  學導遊講去發展中國家會多的旅遊感覺,因為會睇歴史,但係去先進國家就會少左呢份探索經歴。我覺得講得好啱,所以呢10日辛苦,但感受上同我去歐洲澳洲唔同。

  第一站 ------------> 沙卡華梯形金字塔

   
因為時間尚早,有點涼風,好舒服 !! 

   
呢個行程聽得最多就係 「one dolloar」美金,埃及人因9成信奉依斯蘭教,的人民都好友善,同埋貪黎貪去都係 1美金 或 2美金 !

   上圖就係我自己一個影緊相,個當地人走埋黎話一齊影,都ok  ..... 之後就攞的 「道具」出黎幫我地戴 ~~~ 就係咁 1美金就奉上 ! 當然佢都幫我地影左好多相 哈哈

   
哈哈,我地可以好隨便咁就又坐又摸的幾千年既古蹟,感覺好特別

第二站 -------------> 吉薩金字塔

   
天氣開始熱啦 ~~ ,先遠景影相,再入墓參觀 (但不可以影相,全程要蹲低斜行入去,好彩我細粒,唔係太辛苦,內無冷氣,見的高大老外行得好辛苦 !)

   
我地個行程包埋騎駱駝 !!

   
呢張相好好笑,大家睇下我個表情 ~~~ 好驚呀 !!!! (不過第二次玩就ok ! 第7日會再介紹 ) 

   
跟住再睇埋獅身人 !! 

   
alan 介紹我地既最佳位置影kiss kiss 相 !! 哈哈

咁就玩到中午食我地既第一餐 !!

   
一間埃及餐廳,中午時間好多不同外國團一齊食

   
先黎個薄餅,左上角既醬加埋的薄餅,都唔錯 !! 呢到每餐都會見到蕃茄同青瓜 !!

  
主菜係埃及燒魚特色餐,條魚燒得好好味呀,炸油魚都好好味,個飯就一般

  
條魚比我食到一半,見到的魚肉都好鮮 ^^

  
另一樣差唔多每一餐都會見到既蜜瓜,另一碟係甜品,我就麻麻地,因為實在太甜 !!!

第三站 ------------> 埃及博物館

  
食飽飽後我地就去埋埃及博物館,又係唔帶得相機入去 ! 

參觀完後,就去一間4星酒店沖涼梳洗,再上通宵火車

  
間酒店都唔錯,我地短短留左1小時

  
洗手間都好唔錯 !!

  
就係呢間酒店,起程去火車站

  
連個火車站都有古磧feel !!!! 

  
二人一間包廂,房內有洗手有鏡,訓左10多個鐘,火車訓覺好舒服。我由好細個已經習慣,3歲左右已跟k媽咪番泰國鄉下,由曼谷坐通宵火車南下約17個鐘 !! 我都幾鐘意坐火車 

  
 火車上既晚餐 !! 的飯就一般 ~~ 可能經過上次去馬代經驗 ~~ 的飯真係唔係太啱我胃口 ... 所以無動過 ~~ 燒雞就一般 ~~ 見的團友係咪沖cup noodle !!! 哈哈

今晚早的訓覺,第二日仲要去玩 !!!


k

   

   

沒有留言:

張貼留言