2010年10月16日 星期六

埃及之旅 (day 8)

dears all,

     埃及之旅 (day 8)

   大家放心 !! 我又點捨得將我既旅遊日記 「難尾收場」 ~~ 只係因為每篇遊記要upload既相太多,又想同大家分享多的詳細資料,有時趕住交功課 ... 搞到打左其他日記先 ^^

   當然唔少得 ------->> 新加玻2日1夜勁玩行程啦 !! (緊隨其後打上 !!) 

時間過得好快,又到左埃及之旅 day 8,即是話聽日上機到新加玻啦 ~~~ 

    一朝早就起身,放棄左係intercon resort 游水 ~~~ 食完早餐後,坐3個多小時從洪加達出發向首都開羅進發 ~~~~~

第一站 ---------> 雪花石膏清真寺之大城堡 (自費 20美金)

    我有參加到,我另外3位小姐們無參加 ~~~

   
呢張相好似postcard 咁 好有中東feel ~~~~^^ 因為係小山上,所以景觀好靚

   
天氣當然唔使講都知好熱呀 !!! 

   
外牆的雪花石膏都好細緻好靚,環境好清靜

   
入到內庭,有水池給人們清洗潔淨

   
入到清真寺內,幾清涼,樓底高,掛滿吊燈,鋪上地毯,要除鞋內進

   
天花上也有雕花設計

   
我自己件V領衫都係叫做「暴露」所以比我披左件長裙,(其實我不知幾開心 !!!!!!!!!!!!!!!!!! 因為設計得幾靚 ^^ 得我一個要著,搞到的團友都同我一齊影相 ~~~)

   
最搞笑係堂家姐問我係咪著左高跟鞋 ~~~~ 哈哈 我諗係影相效果,搞到我好似好高咁 ...
睇下呢張,條裙係有帽仔戴,佢地又叫我戴左,但呢張相真係呢 ........ 咁都可以玩一餐囉 !!!!

   
內堂都幾大,可能中午時分,無咩人到訪

   
欣賞完內觀後,外有手信買啦 (必然) 

   
呢到就最吸引啦 因為可以 180度欣賞晒全個開羅景觀 !!!!!!! 仲連金字塔都睇到 (不過太大沙 ... 影唔到比大家睇 >.,< )

   
因為我無宗教背景,所以我都幾鐘情於欣賞寺廟,係泰國我得閒就入寺,唔知點解總是覺得身心清靜的,看事物也隨之變得坦然自在。

   
大家留意下個藍天係有層次 !!!! 個背景真係好靚 ^^

(忘記影lunch餐飯 ... 因為麻麻地 ... 無咩好影 ~~)

第二站 ---------> 卡利里汗市集 

 

   
好多人呀 !!!!!!!!!!!! 我地成班團友一齊係到講價買左的玻離小樽仔入香水 !!! 

     

   抱歉,無影相比大家睇,因為內裹環境復雜 !!! 要小心$$財,加上好多中東男人,如果一個女仔或幾個女仔,我地都擔心有危險 ~~~~ 所以無攞相機係咁影 ~~~~

   
不過買完後就係到集合,飲番杯地邊特飲之 「石榴汁」好好飲 ^^ 埃及人都幾鐘意飲石榴汁,因為我見有紙box 裝好似維X奶咁既款 !!!!

去食飯 !!!!

   
呢間餐廳對住金字塔,好有feel !!!!!!! 因為之後就係金字塔睇個show !!

   
  
前菜又點少得包包+個唔知咩東東既醬 (不過幾好味 ^^)


   
   
呢個蕃茄湯都十分之正 !!!!!!!!!!!! 我地仲每人飲左2碗添 哈哈


   
   
今晚既主角,埃及式風味燒雞 !!!! 係燒焦左少少,不過好入味 好好味 .... 但太大件 食唔晒 ...................... !!

   
第三站 --------> 金字塔雷射激光晚會

   
 
究竟即係咩東東 ??? 係咪好驚呢見到個頭 ~~~~

   

  
幾百人坐係金字塔+獅生人前睇show,有雷射射向牆身,有英文講下的歴史咁 ~~ 不過講真有的悶 ... 我有部份團友都中途離場 ~~~

   

 
我都坐到差唔多最後先走,不過就 zzz 恰左幾分鐘,因為有涼風吹著好舒服 !!!! 

   
咁的燈打落去的金子塔到又真係幾靚既

   
我的細相機仔影得最好就係呢張 !! 比大家睇下的雷射 哈哈


  ******** 講住咁多先,趕住出門口去玩 !!! ****************

k

   

沒有留言:

張貼留言