2010年10月30日 星期六

滋潤糖水系列 -- 腐竹百合雞蛋糖水

dears all,

     滋潤糖 水系列 -- 腐竹百合雞蛋糖水

   
呢幾日秋風陣陣,又清涼又超級乾燥,最啱當然食下的滋潤既糖水啦 !!!! 

唔知大家飲腐竹百合雞蛋糖,鐘意的腐竹溶晒定一片片留係糖水中呢 ?? 我就鐘意好似上圖自己煲呢種未溶晒既版本 !!! 

因為鐘意有少許口感,因為我鐘意滑lu lu 既感覺,哈哈,所以啫喱、布甸之類既野都係我至愛 !!! 

做法 *****
1/. 腐竹先浸軟身,百合洗淨,可自己加薏米(先浸洗)
2/. 煲熱水,放腐竹中火煲至少爛,下百合及薏米,再加2粒冰糖至溶化
3/. 加雞蛋,可隨喜好加已煲熟之除穀雞蛋或生雞蛋打入,若生雞蛋打入,不要搞動,待雞蛋成形,煲約半小時左右即成

   
雞蛋我都係鐘意直接打落糖水中,因為鐘意蛋白滑 lu lu 哈哈 !!!!!!!!!!!!!! 我真係好鐘意飲呢個糖水,又方便又快,價錢仲實惠添 !!! 

 ** 今晚外出食晚飯,好正既葡國餐廳,好飽呀 !!! 我個芒果芝士蛋糕好正呀,聽日同大家分享呀 !!! **

   愉快週末 ^^





  • 留言者: 美味娘娘
  • Email: hkcookingmama@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-10-31 11:35:00
咁乾燥食一碗真係好正 ~
[版主回覆10/31/2010 18:47:00]你好呀娘娘 係呀 ~~~ 今日好似仲乾的添呀 ~~~ 食的滋潤糖水 喉嚨都無咁易痛 哈哈 !!

沒有留言:

張貼留言