2010年10月17日 星期日

香噴噴牛油曲奇

dears all,

 香噴噴牛油曲奇脆脆

    
終於都開爐焗曲奇餅啦 !!!! 仍然都係我至愛既朱古力粒粒曲奇 ~~~

   搞咁耐先開焗爐既原因係 ..... 早前都有提及到我要「重整」我既造工具,上星期終於比我買左2大個藍色膠box !!!!!!!! 

    
一個要黎裝的做餅工具 .... (不過呢排鐘意煮飯仔多的 !! )

    
另一個大膠box就要黎裝粉類 ~~~ 

真係估唔到我自己買下買下 .... 2大個膠box都比我放滿 ~~~~~~

  無拉拉講多左的題外話 !!!

   
就係咁樣,要攞起材料上黎就方便得多 哈哈  

   
我終於都要用你啦 !!!!!!!!!!!! 

嘩,一開個罐,的牛油香味已經湧曬出黎 !!!!!! 同埋好軟身好綿 ~~~^^ 

之但係 ...... 今次試下用新材料製,但係太軟,效果唔係咁理想 ... 所以本來想放食譜。。。。都放棄左 !!!!! 等我再做得好的先 ~~~ 

我諗原因係的牛油比我從前用的較軟身 ... 加低粉分量唔夠 ... 搞到我唧唔到花 ... 我其實已經有放雪櫃30分鐘 ..... 所以我下次再努力的先得 !!!

   
不過,一出爐,放上涼架後,熱辣辣果陣真係好味到不得了 !!! 超級脆 !!!!!! 我自己都忍唔住食左3件 哈哈 ~~~~~

   
 因為太軟身,搞到焗果陣佢地黏埋一齊 .................. 激氣 !!!

下次要再整過 ......

唔知係咪上次印公仔模失敗經驗 ... 搞到我有少少陰影 ......... 

  ***** 今日留在家中,lunch 包菜肉雲吞,今晚煲湯+3餸 ***********

k



沒有留言:

張貼留言