2010年10月25日 星期一

再戰迪士尼halloween(24/10)

dears all,

    再戰迪士尼halloween (24/10) 

   
原本無諗住琴日咁突然入迪士尼玩 ~~ 因為計黎計去得番琴日係較為得閒 +上天氣都唔錯

我地又做左annual 人啦 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

對上一次入迪士尼已經係2009年12月同澳洲黎既朋友仔入去玩 ..... 唉 ~~ 又要慨嘆時間點解可以咁快 ~~~ 

再對上一次同寶寶入迪士尼玩就仲誇張 ~~~ 2008年1月,一個好難忘既日子 ~~ 

   
環境依舊,感情依舊,一切也無變 哈哈

   
玩完呢個香港版,當然好想同寶寶黎個日本落雪版本啦 哈哈 !!!!!!! 

   
琴日5點多入到去,計落有著數添,因為琴日係 $350一張票,但我地最後只係補多 $300 就可以成為 「特惠人」$650感覺著數左,因為琴日係星期日 哈哈 !!!!!!

還記得從前同ex 都幾經常玩,呢到仲係我地相戀既地方添 哈哈 不過最終都分開左 ~~~~~ (講多左添 ~~)

  
雖然話香港迪士尼細 ... 但去完新加坡環球影城無耐 ... .琴日行迪士尼竟然覺得大左 !!!! 

不過 ~~ 我地都玩左好多我地認為最重點既野 包括 :
space mountain 、巴斯光年射槍、小小世界、donald 3D、坐船探險、上樹屋
但就無玩到 ghost house 哈哈

  
我覺得自己好搞笑,大家睇下米妮個樣 ... 幾慘幾被迫咁既感覺 !!!!!!!! ~~~~

  
dinner當然又係去我地老地方既餐廳食啦 !! 發生一段插曲 ~~~

 k去排隊買餐同賣飛既阿姐對話如下 :

k : 「唔該,要一set 燒雞翼套餐跟飯要汽水 (寶寶同我至愛既呢到既雞翼)」

s : 「$96,你地有無全年飛呀? 」

k : 「無呀,但有又點呢? 」

s : 「有全年飛既話,所以野食都有8折,同埋汽水可以加大」

k :「呀 !!!! 咁呀 ~~~ 我地宜家去做 annual 先,轉頭再黎呀 !!! 唔該 」

***********

就係咁樣,我地就急急腳咁走番去大街做annual 人再去食飯 哈哈 !!!

結果,由 $96 ----->> 變到 $84 哈哈 平左10幾蚊都幾好 

  
食飽飽就係時候睇巡遊 !! 我都睇過3次,每年都好似差唔多咁 ~~ 

  
等睇煙花期間又買多碗 「關東煮」黎試下 $25 都ok 不過我部細相機仔影得唔係太好 .... 

等我下次都試下煮先得 ^^ 
「關東煮」有白蘿蔔、紅蘿蔔、魚旦、獅子狗、日本魚片 

講下呢個煙花 ---->> 我個人覺得好一般 ..... 但我都欣賞有呢個halloween版,有突破,但我當然喜歡浪漫既平日版或者聖誔落雪版 哈哈 

因為個halloween版音樂同的煙花好似無咁配合 !!!!! 或許我先入為主認為煙花 = 浪漫 !!!!! 

我會係聖誕節臨飛前玩多一轉先走 哈哈

*****************************************

  
show比大家睇今次既橙色annual 帶 

  
過去做過2次annual 人,最初既係黑色,第二次續係紅色,今次係橙色 哈哈 !!

  
以前同ex. 都好迷儲pins 所以買左的,又同的staff 交換下,不過月頭2位表妹黎香港,最後,我送左的比佢地,所以得番咁多 !!! 主要都係toys 既朋友 三眼仔同巴斯 !! 

  
跟住仲有我的 「耳仔」頭飾 !! 
粉紅色米妮係寶寶係日本買既 哈哈 但最近比我"立"左黎用 哈哈 !!!

  開左個 <迪士尼篇> 稍後等我再整埋一下,放的過去不同look既我入迪士尼先得 哈哈 !!!

    **今晚好朋友仔有要事cancel左dinner,我就留在家中陪媽咪食飯 !! **
k
   



沒有留言:

張貼留言