2010年10月14日 星期四

火鴨絲炒米粉

dears all,

     火鴨絲炒米粉

   

  事緣少爺仔返工既地方包埋午餐,仲要係6餸1湯1糖水 !!! 搞到呢個幾星期,少爺仔常抱怨返屋企後,媽咪煮的餸會一樣 !!!! 我心諗,又關我地事 !!!!! >.,< 可惡 

  唉,不過我地對住少爺仔又點敢聽完就算 !!! 我地決定多的煮 「無飯類」既雜食 !!!!!!!! 見到家中有幾包米粉,就揀呢味啦 ^^

做法 ******
1/. 先開水浸米粉約半小時備用
2/. 將買回來的火鴨切絲
3/. "九王"及芽菜浸洗 (牙菜除去根部)
4/. 開鑊下油炒芽菜及九王,軟身後加火鴨絲略炒上碟備用
5/. 燒熱鑊下少許油炒米粉,下生抽、老抽、鹽及糖快炒,如乾身可加(4)之汁,炒約5分鐘後,加入(4)材料略上碟即成

   
加埋少許䓤花,上碟就靚晒 !!

   因為我一家人都食得幾清淡,我地都唔習慣食街外的 「勁油」既小炒 (雖然好味) !!! 我既腸胃唔太適合食咁油 哈哈,所以係家中就可以食得健康的 (雖然無街外食咁好鑊氣 ~~~) 

            ****** 出街玩啦 ***********

k



沒有留言:

張貼留言