2010年10月27日 星期三

再黎豬肉丸粥

dears all,

    豬肉丸粥

   
呢排真係
搓肉丸搓到上左癮 ~~~ 繼搓牛肉丸後,今次搓豬內丸子 哈哈 

 上星期連續2日胃痛,搞到我都要屈服於食下清淡既粥品,但要我好似從前咁食淨白粥,我真係接受唔到囉 !!!! 

  今就唯有加的肉落去,咁今次既形狀就係丸粒狀 哈哈

做法 *****
1/. 半肥瘦豬肉先洗淨剁碎,加入生抽、糖、麻油、雞醃約2小時,後搓成丸狀備用
2/. 燒煲熱水,下已洗淨之米中火煲約15分鐘,再轉細火,加入薑絲及肉丸粒,再煲約20-30分鐘,加鹽、少許楜椒粉調味即可

   
因為煲煲下先發現屋企無晒䓤 ... 唉 ... 好彩加多左薑絲,的粥先有番多的味 哈哈 !!!!

 ** 今日天氣真係明顯涼左呀 !! 涼涼又係時候冬眠 ... zzzz 因為我太愛訓覺 ... **
 ** 真係好唔想到11月呀 >,< 因為實在太忙... 又要present 又要交功課.. 好苦呀 我呢個懶惰學生都真係唔易做呀 所有野都要迫住係12月中完結晒呀 !!!! **

k



沒有留言:

張貼留言