2010年10月8日 星期五

埃及之旅 (day 5)

dears all,

     埃及之旅 (day 5)

   今日一早到達高安堡 Kom Ombo 尼羅河中遊歴史名城

第一站 ----------> 鱷魚神殿 sobek temple 


  
都係一樣啦 早的上岸,無咁熱呀嗎 ^^

  祭祀鱷魚神索貝克,細密既浮雕,加上充滿原始藝術氣息 !!

  
我自己都幾鐘意睇古蹟,特別係呢的有歴史既牆壁,好似回到古代文明咁 !! 

  
仲有呢的支柱,好宏偉,好佩服古埃及人的智慧 !!!! 

   
加埋的光暗效果,好有feel ^^

   
有古文明既壁畫做背景,搞到我地淨係係呢到已經影左接近400多張相 ~~~

   
神殿外觀 ~~~ 

   
   
又點少得donald bb 出場呀,哈哈,我其他團友都齊齊攞出自己既公仔出黎影下相 !!!

   
   
睇完神殿就上船休息一下 !! 我地隻遊船名 好威咁叫 miss egypt !!!

   時間尚早 ~~

   

   
又上甲板吹吹最後一日既海風 !!!! 

   食完lunch 後,又上岸玩

第二站 ----------> 艾芙神殿 (temple of edfu)

   先每2人一齊坐馬車去 (約15分鐘) !!! 呢程就辛苦啦 ~~ 天氣高達 48度 ~~~ 好彩著長褲 ~~ 如果唔係雙腳實燒到好似腸仔咁 ~~~~!!!

    
   
都唔係影左好多相 ~~ 同埋再一次不可能除太陽眼鏡 !!!

   
    
  艾得夫的霍魯斯神殿,是目前全埃及保存最完整的神殿建造,至今幾乎還維持當年的原狀。內牆上刻有老鷹神霍魯斯與邪惡河馬神賽特打戰的經過。
 
    


 (因為我實在頂唔住 ~~ 所以我坐係殿內,無再行 ~~ 有個當地男人同我搭訕 <英文> ,仲幫我搵左張厚紙皮幫我抺涼,實在太感動啦 !! 埃及人的友善的確令我感到喜出望外 !)

    
  
的牆壁仲保存得好好 !!

   
又有支柱 !!

   

   
門口都好靚呀 !!! 走人啦 !!!

   拿拿臨返遊輪沖涼 !!!

    
   
今日船上有tea time  !! 大家一齊食下餅同飲杯tea !! 我地又開的香港餅同月餅出黎食 ~~ 

    
   
大家睇下我地既4:30tea 聚

 今晚有表演睇 !! 跳肚皮舞 + 霹"力"旋轉舞 !!!

    
 
大家睇下我又被推出去玩 ~~~~ 

    
   
呢個就仲利害,呢個後生仔不停咁轉左 10幾分鐘 !!!! 佢唔暈 但我都眼花 ~~ 最勁係仲可以不停轉不停變的野出黎 !!!

    
   
最後就同donald 鴨仔係房臨訓前賞下月光 !!!


k

  
  
   

沒有留言:

張貼留言