2010年10月27日 星期三

晚飯聚

dears all,

    晚飯聚,今次既主角係我地親愛的sandy,上星期 (20/10/2010 三)我地一班理大同學一齊又再聚首一堂。

祝福sandy下個月婚禮開開心心,升任為靚太太 !!!! 幸福美滿生活 !!! sandy同準老公手拖手由中學生至將步入人生另一階段,我呢位靚女好同學太幸福啦 ^^ 拍拖10多年,我地都好開心可以去飲 哈哈 

     
先黎個晚飯聚先,係sandy家樓下太興搞掂我地簡簡單單一餐,謝謝sandy準老公請客 !! 

好想同大家分享下我同sandy 從前既大學生活日子 ---> 用現在潮語黎講 
「好hea」
原因 :
我地唔捱夜做功課,但求合格畢業
成日傾電話
成日去唱k lunch 
成日去行街買野
無做part time 
有時仲走堂 .................

呢的就係我地既美好回憶 !!! 嘩哈哈 ~~~~~ 

    
黎多相同學合照@ sandy家 !!!! 我地呢班社工同學仔吹水能力當然高啦 ~~ 或者太耐無見 ~~ 大家傾到唔願走咁 ....... 成11點先捨得走 哈哈 

呢相都未算齊人 !! 下個月一大班同學仔圍埋一齊,傾到離席都可能唔夠添 ~~ !!!! 

 
臨走又點會少得同靚女sandy影張相呢 !!!! 從前大學年代,
我+sandy+寶寶+tracy(宜家係澳洲)係好好感情既4姐妹咁,成日一齊玩

唉 ~~~ 好懷念,往事只能回味,一切都常存在心中 

   
紅噹噹既喜帖,好靚呀 (唔講大家唔知 ~~ 我有儲喜帖習慣 哈哈 ! ) 

我一年其實都唔係去飲好多餐,但就好鐘意去飲 (哈哈) 或者我朋友仔唔太多,不過全部都係好好感情,維繫得好好,所以請得我去飲,我都會好開心,分享別人的喜悅,其實係一件樂事,因為我地要將心比已。

今年我既第一餐去飲竟然係要等到11月 ~~~~ 下一次已經係幫好友bonnie做姐妹 ^^ 好期待呀 !!!!!!!!!!!!!!!

  ** 今日天氣涼左少少,但我的秋裝look都未出晒場 .. 厚既jacket已經要準備 >.,< **

k



沒有留言:

張貼留言