2013年10月30日 星期三

日式拉麵店。豚王(中環)

謝謝大家的窩心留言呀 ! (感動中) 放心吧 醫生果然無呃我 食了一天藥 極速好番好多 只是有少許攰 今日下午再午睡叉叉電 哈哈

上回提到我過海觀禮 之後落中環搵食 這個early dinner 幸好未係好多人 不用排隊 第一次到豚王食拉麵 味道也不錯呢^^

日式拉麵店。豚王 (中環)

看我多麽的開心呢 其實有得出街街我已很開心 呵呵 食什麽也一樣美味

我揀左豚王 普通的味道已足夠

原來沙田也開了新店 以後可以近一點

其中一位朋友點的羅勒芝士 味道很特別呢 但我第一次試 還是揀了傳統的豬骨味呢

右手邊的是我 份量好似好大碗咁 但我也食得晒呢 哈哈

有溫泉蛋同配菜!

嘩 見到個流心狀態很興𡚒呢 ^^ 蛋黃汁融入湯麵中 yummy yummy !


沒有留言:

張貼留言