2013年10月22日 星期二

10月。cath kidston

今日路過cath kidston 看見這個小東西 忍不住買了 哈哈 應該好快用得著呢^^ 大家估下是什麽 哈哈 賣個關子先 雖然我知道在英國買是平的 但未來一年也不會到英國旅行 貴一點也買了它回家吧~~~ 事實上 我又不是超級迷戀花花 但當然也覺得靚靚啦 所以 我也有幾件這牌子的東西

10月。cath kidston


登!! 登 !!!!!!!! 大家估下係咪東東 ?? 


廚具???



大家係咪都係估廚具呢???





錯了!!! 是去旅行用的膠衣物袋 !!! 揀了一會兒也決定買藍色 很可愛

是最大的size !!! 夠放多點衣物 呵呵~~~ 

藍色花花圖案很英倫風 哈

放入了每晚必定陪我入睡的donald bb 同小毛巾被一張

這個是年頭朋友送我的生日禮物 很可愛呢

至於碗碗碟碟 有左手邊一套4隻的花花碟 右手邊的是膠碟 2個花花碗是朋友在英國買給我的呢

花花也的確很美呢^^



沒有留言:

張貼留言