2013年10月21日 星期一

醒神早餐系列。火腿奄列

嘩哈哈 呢個星期將會有點忙碌呢 只因會外出見見朋友呢 盡我能力保持出文章呢! 又為大家送上醒神早餐 希望不會悶親大家吧~~~~ 或許最近轉天氣 搞到我常常也很眼訓zzZZZ 今日又睡了一小時。。。懶到出晒汁 無得救

醒神早餐系列。火腿奄列

今次用上迪迪尼的餐具 配上我的迪迪尼杯 亮點也包括可愛的牛油木刀 上回返泰國買的呢^^ 在茶餐廳常餐的奄列 自家煮也一樣好味呢!!

煎了靚靚蛋片 襯還有蛋汁時加入火腿絲 今次用了好友在日本買給我專煎奄列的煎pan 效果很好呢!

無聊亮點之一是這個可愛木牛油刀 配上小白色牛油樽 太可愛了!

做了兩份早餐 真的又簡單又幸福呢!! 

看看我用了靚靚台灣雞蛋 蛋汁豐富 蛋汁與火腿絲混合 十分美味呢!!

這個早餐又是「零失敗」所以也不好意思出食譜 唯一一個「溫馨小貼士」
1.  煎雞蛋時 火喉控制也很重要的 煎至蛋汁開始凝固時 我會離火慢慢反 
2. 若想雞蛋煎出來凝固 可以加少許生粉水在蛋汁攪均才煎 
3. 想滑一點 可以加牛奶、少許鹽等調味



沒有留言:

張貼留言