2014年1月24日 星期五

我的閒事分享

這篇文章當真無聊。。。因為現在是晚上 唯有簡單作分享 不要介意哦 ! 上回同自己講若看見藍天就不要錯過 要到海灘看書休閒 今天做到了!! 天氣雖然有點涼快 但很藍的天空 獨個兒到威基基 是我第一次轉巴士到呢 下回再出文章出相片吧

我的閒事分享

昨天到whole food 超市買午餐 這兒的自助午餐很方便 味道也不錯 我的是pizza$3.99及三文魚壽司$8.99
公公是中式蝦炒飯$10.99及牛牛西湯$4 咁就$200港元多。。。

很多人也說夏威夷消費貴 的確也不是錯的。。我們每天入超市 也$30-$40出來。。即港元二三佰元 但買的東西可能在香港一佰元內有交易哦

但有些東西也是平的 肉類我覺價錢合理 重點是好味!

買衫 看我常買到平衫 質地也不錯呢 $4一件衛衣 $7一件長衫 至少我覺得著得靚吧 哈

搞到我現在over $10件衫都諗好耐呢 

見到燒雞比好心動 買了2隻回家加餸 哈 

上月密密食 胖胖了。。。怕穿不到褲子。。所以每天努力步行 減少了零食 上月我成日食曲奇。。。。今天奬勵自己一杯低脂布丁 減甜好好味哦!! 我最愛滑嘟嘟的甜品 

這間whole foods 超市在kahala 我們間唔使也會到 看買高質有機食物哦 !!

嚴重中了車厘毒。。。隔天買一至兩包 公公話呢個月當做。。唔食之後就無。。。但真的很好味呀 !!! 貴一貴我們都買呢

天啊。。。。! 我在香港不會食yogurt 連在香港大熱的yourt自助店我都未入過去 無錯 我身為香港人但好out 。。。好少出街 無咩睇戲。。。無咁活動 只在家做菜的所謂宅女。。

大家也知我不愛雪糕。。。。一年都唔知有無食超過2次。。

但小表妹上星期在家庭晚飯後拿了一杯yogurt出來 心思思想試。。

點知 好好味哦 !!!!!!! 點解咁似雪糕既 因為我腦內只覺得yogurt很酸的印象 第二就是食完會拉肚子。。。但加了很多topping 及不同味道 (有coffee, cheesecake,...) 好好味

結果我今天到威基基見到這間店。。。。買了一大杯>.< $7 。。。

我想我在這兒真的生活壓力很低 

唔通我在香港真的很大壓力??? 我也不知呢 或許吧 

或許自出來工作後 從未試過如此慢活 悠閒 (但很多朋友已說我在香港已比很多人悠閒 常hea....) 

眼訓了 我9:30pm就要zzZZZ 吧 

下回預告 : 又是威基基呢^^






沒有留言:

張貼留言