2014年1月13日 星期一

伯公公下廚。香煎淋淋牛扒

今天跟uncle aunty到教會 之前也來過一次 揸車也要半小時 有點遠哦 但可以見到朋友仔也很開心 一早6:00就起床 回到教會我也幫手做熱狗 整理食物呢 由於太早起床。。所以今天中午回家後就午睡休息 哈

上星期伯公公嚷著話要煮餐比我食 ok 我地去買了靚靚又淋淋的牛扒 safeway幾時也是信心保証哦 !!

伯公公下廚。香煎淋淋牛扒

大大件 煎了6大件呢 還有洋蔥菇菇汁一大鍋 哈哈 食了3餐哦

保証淋淋的字共4個。。。。。真誇張!! 但果然好淋又美味哦 !

在safeway超市買肉最放心 當然啦 價錢也貴一點 肉部大大個牌寫住「100% guaranteed tender」

伯公公100歲仲成日覺得自己唔係好老 可能心境童真是keep young的秘訣吧!

嘩嘩 好香呀 我愛牛牛 在香港很少食 因為貴 唔捨得 買平的 又不好味。。這兒好有口福呢

謝謝伯公公 好好味 大滿足哦

送上看海的我 又騙了我。。鳴鳴 很大個太陽呀!

T.J. Maxx減價好一段日子了。。但我現在才去 結果只有這些囉。。鳴鳴

半價後 個butter dish $12 kitchen aid 刨$3.5 大開心

咪問我個牛油dish做咩。。$100港元由得我吧^^

洗洗錢人都happy的哦 



沒有留言:

張貼留言