2014年1月15日 星期三

遊威基基。行街記

最近天氣常與我開玩笑哦。。。昨天請uncle車我出去waikiki 及kalakaua 大街 (卡拉卡瓦大街) 因為我要轉車先到 懶惰 所以請uncle車我出入 哈哈 有收獲呢 開心了 一下車就下大雨。。叫我怎樣子去威基基看看呢。。好彩草裙小島也是海洋氣候 轉頭又好好天啊!!

卡拉卡瓦大街是在waikiki中心 最多遊客的地方的大道 好似廣東道咁 哈

遊威基基。行街記

昨天接近黃時 由於我自己一人遊 幾位日本靚女及韓國人叫我幫佢地影相。。咁之後我也叫他們幫番我影呢 哈 !

卡拉卡瓦大街 

在商場內發現迪迪尼店 入去看看

入會極之貴。。。。但好開心 因為傾了一會 工作人員送我幾張貼紙 大愛

在免稅店 又為食妹上身 不停咁試食cookie 。。。唔知工作人員會否認得我 下次列我入黑名單
見到Hawaii 出品的馬卡龍。。。哈 整間免稅店簡直是日韓人的天下。。

勁多手信買 所有大brand的化妝品也有 香水。。與世界各地的免稅店無分別哦

2014 年已知有3個new born bb coming !!! 兩個已知是囡囡 

又在polo店購物 相熟的男sale也認得我 我這3次來草裙小島 佢都好nice招呼我 大家傾下計 很有緣份 他也快退休了 

半價後 $30USD 兩件 !!! 很可愛呢 我又升級做姑姑哦

這間在威基基main beach的酒店很美 個feel好維多利亞風 又似香港半島 要找一天來afternoon tea 先得哦 !

分享著咁多先 又眼訓呢。。。。。

下回預告 : 戰利品及愛心郵包~^^ 







沒有留言:

張貼留言