2010年7月10日 星期六

減價入貨

dears all,

    上個月我去旅行前已收到好多brand 寄card 或者send msg 或者打電話比我話S/S ON SALES ~~~ 當中最鐘意同最有誠意既 miu miu 邀請咭,連張咭都靚過人 ^.^ 可惜去左旅行加上返黎仲要病埋.... 結果都係無去睇過 !! 去過MJ 2個圈,的衫衫都無咩收獲 ~~ 再去JILL STUART 都無收獲 ... 再去 Agnis B(B仔) on sales,試左2條連身裙.. 但無我size,忍痛買唔到 ... 仲有好多brand ... 好灰呀 .... 

    不過夏天,我通常都係以簡單為主,T-shirt+條短褲就okok 


前幾日終於比我買到衫仔啦 

    
都係我最至愛t-shirt 簡簡單單至啱我

事緣我放工如常係ST打白鴿轉,買完書 (下回再詳講 !),臨走時無無聊聊咁咪入埋去睇下野,順便要睇下的耳環諗住送比朋友仔。一排衫仔on sale 7折 !!!!!!!!! 

   sales :「呢個款係slim cut,著出黎好靚,好啱女仔著,仲有白色。」

   k:「(其實我攞上手都好鐘意... 之前都想買!)  (我仲係鏡前併上身2次,就知自己一定買佢 !) 但係我真係好趕時間,(送姨媽機 ==") 加上我著連身裙,好難試。」

   sales :「我可以比條短褲你試下 ! 同埋得番最後幾件 !!! 」

   (又係咁 ... 都唔知係咪 ..... 我都係諗住聽日放工即刻黎可以慢慢試玩,話唔定仲多收獲 ~~~)

  唉 ... 我最大弱點咪就係屎係的top sales 手上囉 ... 所以我同好多sales 都好熟 ~~~~~~~~ 


   k :「好啦 ! 快手快腳試下就即買 !! 」



AE咭仲有5倍積分 

 其實我一直都好想有件黑色T,早前托k堂家姐買B仔T,不過我未得閒見佢攞貨,等唔到啦 !!! 

 洗好左,就下星期一去聽talk 著左佢啦 ~~  


love,
katie




  • 留言者: Gaileは林家歐巴桑
  • Email: dog-thing@yahoo.com.tw
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-11 15:12:00
我係依對,係咪好cute呢
[版主回覆07/11/2010 18:48:00]真係好cute 好襯你呀 我好似見過有高跟2吋既款囉 ^^ 買左著黎睇下呀 好靚靚呀 !! 我呢個夏天都只係買左一對涼鞋仔 ... 睇過好多brand 都唔係太啱 ... 太高又好難出街 平底又覺得自己太細粒唔夠高 ....  k





  • 留言者: Gaileは林家歐巴桑
  • Email: dog-thing@yahoo.com.tw
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-11 10:16:00
件V.Westwood ok靚喎,不過我鐘意白色!!我都上網訂左v.westwood既鞋仔,不過要8月先收到,好looking forward ...我依邊冇miu miu,得台北有,激C我,想去八下有咩靚袋都冇
[版主回覆07/11/2010 13:56:00]因為我太多白色T啦 ... 反而無黑色  我好朋友仔都買左佢對水鞋夏天落雨用,都幾抵著 ! 你係買咩款鞋仔 ^^ 我都唔係成日出市區,通常都係朋友仔行開話我知有新貨我先出去 ~~  k

沒有留言:

張貼留言