2010年7月19日 星期一

又收到台灣手信啦 !!

dears all,

      又令我中晒毒之台灣誠品書店手信 !!

     
今次係我既好朋友仔janice同老公6月尾去台灣旅行時送給我既手信,嘩哈哈,又足以令k小姐呢2日weekend 在家煲書中渡日 ~~~~ 

happy birthday janice,祝你永遠幸福快樂 !!! 希望你喜歡送給你的小小禮物 !! 

我地上個星期五(16/7)大家一齊下午攞holiday(又出唔到個字,懶copy),2:00左右係朗豪坊睇左吸血新世紀,再去行街---> TST ,當然有收獲,下篇先upload!! 

淨係睇下的五顏6色既裝飾都夠晒令雙眼發光,謝謝你呀janice 

其實我都大概掌握到裝飾個餅餅技巧,只係好lazy ~~~ +上最近又迷上整餸,另一個原因就係我呢個長期病人既身體狀況太唔穏定啦 ....


同場加映以下手信 (台灣野)

      
哈哈,唔知點解好似必買既手信之一,身邊好多朋友仔去完台灣都買比我,大家見到都知係咩黎啦 ~~!!

   我好鐘意巨峰提子味既軟糖,好好味,加上個可愛到暈既小箱仔 哈哈,最近真係好多人去台灣玩呀,我又有可能係8月又收到台灣手信啦。

 除左台灣之外,去泰國既布吉or蘇梅都好多,每日係iphone開下facebook(只睇好少留言或upload野),差唔多每日都見到呢2個地方既相 ~~ 好開心


love,
katie






  • 留言者: ※Pinky※
  • Email: lemontea1682000@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-19 11:16:00
我最近都買咗本整蛋糕嘅書呀, 又係學緊佢裏面當中嘅技巧,  希望遲啲做得成的話, 有機會post上blog~
(吸血新世紀)我都好想睇, 因為睇咗頭1、2集, 不過聽講話今輯較為悶, 所以都係等佢出咗DVD先至睇 ..
[版主回覆07/19/2010 13:10:00]係呀 睇下的靚書仔 心情都好的呀 哈哈 不過我好懶虫.. 未有心機整到書入面咁靚靚既裝飾 ~~
係呀... 套片好一般 ....... 第1、2集我都係租DVD睇咋 .....
k

沒有留言:

張貼留言