2010年7月15日 星期四

放工入貨之日本夏天食品限定

dears all,

      打從又生病後,唔知點解成日都覺得好攰咁 ..... 又好眼訓 ... 坦白講呢個星期返工都10級眼訓 ... 又多發白日夢 ... 體力下降+工作效能低。搞到呢幾日完完全全無心機整餅煮飯仔 

  今日收5:00pm,本來都好想即刻返家小午睡 !!! 

但係,


 我唔可以再比自己頹下頹下咁 ,要入定的貨weekend 玩 嘩哈哈,今日無去一田仔,去左citisuper 入貨 !!!!!!

    
嘩哈哈,咁啱今日原來係第一日既日本山形宮城節 ~~ 即係咩東東 .... 就係攞下宣傳的日本食品,又發揮我比人sale多兩sale又買既精神,今日入第一批貨先,玩完煮完,下星期先再買。

    (左)  麵筋 -----> sales 姨姨話整烏冬or簥麥麵(湯)後加入食

    (中)  什菇 -----> 呢個好得意 (可能係我大鄉里),加入米到煲飯食,好想快的泡整佢

    (右)  烏冬(粉紅色) ------> 大家一睇就知我又被的顏色吸引左啦 !! 無錯,好靚靚呀 ~~ 

   k : 「唔該,我想問下有的粉紅色既烏冬條,係咪煲完之後都仍然有粉紅色呀?」

   sales 姨姨 : 「係呀,整出黎會好靚呀,加埋其他配料,仲吸引呀 ! 」


 sales 姨姨未講完,我已經放入車仔到luuuuuuuuu 

****************

    
仲攞埋人地出既書仔,睇下有咩好食好玩 ^^ 

事緣我一直都好想參加佢地既cooking class ~~ 係時候研究下上咩堂好呢 

   
走埋入去廚品部,雖然行到我都好熟,但係睇下靚野我又點會覺得多呢 ~~ 呢個鴨仔紙模太可愛啦,買佢番屋企,希望今個星期有得用 !! 

支溫度計已經係上個月買啦,今日番屋企係個餅櫃先發現自己原來放左佢係果到 


   買完野成個人都好開心 哈哈 


love,
katie

   
    


  • 留言者: Caca
  • Email: ohnoohnocaca@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-16 16:16:00
食番d甜野,
人都精神d,開心d咖~~~





  • 留言者: Catherine
  • Email: catherineccs@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-16 09:26:00
我都有依款紙模, 係TST間買的 ~





  • 留言者: 美味娘娘
  • Email: hkcookingmama@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-15 21:54:00
果然好多收穫噃!
[版主回覆07/15/2010 22:52:00]哈哈 少少咁啦  好期待整出黎既效果 ^^ k

沒有留言:

張貼留言