2010年7月24日 星期六

下一站 全職學生

dears all,


     好開心 好興奮 


超級happy 發自內心的笑容 


我9月將會從返校園 

做回一個全職學生啦 !!!!!!!!!!!!!  (一年)


哈哈 最 最 最開心 ---> 終於可以停工一年啦 

   
時間一轉,回到上星期寶寶通知我有一年full time course,即刻上網搞。

   

今個星期二就收到電話收左我啦(雖然寶寶話收我機會係9成以上),第二日返到公司即刻請辭。(當然,有的朋友都問過我要放棄幾好既人工,仲要無收入咁去讀書值得嗎)

感謝我的家人百分百支持愛女做回學生 


不斷收到好多不同部門同事的祝福,感謝大家,每次同不同職級or 不同部門同事講,我都會眼濕濕 ~~~~ 

我的心情 : 好開心興奮,但又唔捨得一班好同事,始終在這公司工作了4年半,公司比左好多機會我去發揮,仲交project 比我做。我既工作表現得到老闆、大老闆及大大老闆高度賞色。我的direct supervisor 收到我信,流淚 ....... 搞到我又忍唔住 ......... 

唉,坦白講工作量越多... 責任越多 ....... 工作壓力亦都令我喘氣來 ..... (當然,好多人包括k媽咪都會同我講唔使比自己太大壓力,但我只能講 "身在其位" 又點可以做到咁頹既工作,加上點算唔使同老闆交代,但都過唔到自己個關啦 ~~ )

上年,我都向老闆請辭,惜被低下。


因為工作已影響情緒與健康。


今年,身體比去年更差,我既腸胃問題發作,多少也因無形壓力 .... 


感謝上天給我的安排,我會好好珍惜新學年的讀書日子 (之前讀書係k爸爸比 $$,我無咩用心機讀)  


黎緊到9月都會比較忙,要做埋的野先交接比下任社工。同埋的各方好同事又會同我食飯。

    

   
 今日番工執下我個大櫃,比我發現一入職果陣,通常都會放畢業相係枱頭,哈哈,事隔幾年,明年又可以戴4方帽,最窩心的相信係可以同寶寶一齊係IEd畢業,一齊影相。
(其實唔多唔少我係因為咁所以好想讀 哈哈 )

相中我攞住既係朋友仔借比我影 !!!! 前幾年既我,哈哈,今日睇番別有一番感覺,懷念


我呢個準全職學生,呢幾日不停咁同k媽咪講我好開心。k媽咪就快頂我唔順 !!!


大家,我開始搵緊的超級荀既學生優惠 發達啦  



心情太好了,謝謝我的大學同學仔將為我泡製的旅行


love,
katie



沒有留言:

張貼留言