2010年7月4日 星期日

冬天衫入櫃啦 !!!!

dears all,

     "冬天冷物" 終於可以入櫃啦 !!!!!  

    6月份不停咁落雨,搞到我的冬天冷物長期放係房內既大紙袋,阻住晒我間mini size 既房間.... 好彩呢幾日見番猛烈既太陽伯伯,但真無奈... 又太熱啦

我仲唔即刻開2機,晾埋出去比的冷物晒下太陽仔,將佢地入櫃,仲等就都唔知等幾時 

  好彩係開住冷氣黎執,如果唔係.... 34度下執,我諗見到呢堆野都想C ... 最好就係飛去澳洲避暑 !! 執執下先發現自己上年買左咁多冷物 哈哈


    
首先是冷手套仔,今年買左3對,坦白講香港邊到有需要著呀,不過要賺女仔$$ 真係好容易
紫色果對仲係新買,今年年尾先著啦,無辦法啦,減價我無理由唔買佢

   
     
哈哈,原來連冷帽都係買左3個,毛毛球果個係本人最愛,亦都係上年去澳洲玩果陣戴住影左好多好鐘意既相。其實我都好想
今年冬天可以去歐洲玩,由今年年頭想到宜家,睇睇年尾有無機會啦,因為9月又飛10幾日去玩。

     
最後,又點少得頸巾一份呀,哈哈,又係買左3條......... 

 
 同呢堆冷物可以講聲88 啦,要11月先再見 ! 雖然話入櫃,但要攞出黎都係好方便,因為我的冬天衫同夏天衫分開唔同衣櫃攞,又唔係好大陣象咁要換季,加上鐘意去旅行既我,已經有一系列去旅行既服飾,所以通常都係出發果日先執野行李,太方便啦  


love,
katie

 


  • 留言者: Caca
  • Email: ohnoohnocaca@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-04 16:26:00
嘩~~好多呀
之前D人成日都話我著黎著去都係TEE + 牛仔褲
所以我改緊..睇黎要跟你學下野先得!
[版主回覆07/04/2010 16:34:00]哈哈 呢的係最近1-2年 如果我大概估到我唔會再著,會捐出去... 我fashion 都麻麻,通常都係靠sales幫我襯 或者係公仔著咩,我照著 哈哈 我返工就好簡單tee+短褲... 實在太熱 k

沒有留言:

張貼留言