2010年7月11日 星期日

興致大起睇畫書

dears all,

    最近我真係發現自己多左好多興趣,哈哈,好似小朋友仔咁宜家先走黎睇畫圖。不過人大多,的確好似好難好似小朋友仔咁咩都試一餐,加上雙魚座既我都係愛新鮮好玩,咩都鐘意一餐 .... 

所以,前幾日走入商務書局 "打個白鴿轉"又點會 吉手而回,可能係我根本想洗下$$$ ... >.,< 好多時我都係靠感覺行先,一眼見到本心儀既書,覺得啱feel就買起佢 

   
大家見到呢2本書都大概會估到我會鐘意的有顏色有公仔+文字既書 嘩哈哈

   企係書店到一路翻開,一路都覺得自己會有心機去畫下,點知....... 回家睇多2睇... 唔對路 .... 原來真係好難畫 ~~ 唉唉 ~~ 

 或者淨係當書仔咁睇我會開心的,要畫出黎的確好難,又或者好似作者插畫家羅安琍所言 

   :「從小至大,我們都被要求做到100分的規格,要畫得似先ok ! 所以唔敢去落筆畫 ...... 其實畫畫係表達內心感覺,十分隨意隨心。

我覺得都好有道理,香港式教育或許就是欠缺興趣,下下都講升級加分,好似無左鐘意和喜歡 ..... 

好啦,我會比心機去睇,比多的機會自己去學 ! 

     
我既好同事阿paul好鐘意畫漫畫,我show 左我本書比佢睇,佢第2日就話借本插畫書比我,因為佢知我鐘意花花,呢本係教畫花花

題外話 :
好友janice 啱啱同老公仔去完台灣,例必行程誠品書店,據janice既形容係買左一本超級超級靚既整餅書比我 !!!!!! 發達啦,大家都知我鐘意睇靚野 嘩哈哈 好想快的攞到手呀 ~~ 

雖然我未去過台灣,但個個都同我講,誠品書店好大好大 !! 不過我連書展都未去過 @@ 因為認識我既朋友仔都知道我好驚人多 ..... 我會為左咁放棄買平書既機會。

最近實在太多朋友仔去台灣玩,通常其中一站都會去買書,所以我可以成日收到書仔做手信 太好啦,大家放心,我每次去泰國林真香手信又點會少大家一份呀


love,
katie

     




  • 留言者: Gaileは林家歐巴桑
  • Email: dog-thing@yahoo.com.tw
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-12 15:23:00
黎啦黎啦...不過黎台灣去誠品打書針就好嘞,唔好幫襯佢,貴過其他書店!!不過去誠品hea真係好享受架!!





  • 留言者: 美味娘娘
  • Email: hkcookingmama@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-11 23:58:00
娘娘也很愛看書,今年10月我也想去一次台灣走走!

沒有留言:

張貼留言