2010年12月12日 星期日

shopping 記

dears all,

    續上一篇過海CWB shop咩ing 買咩好呢 ~~

   
最主要都係要去補充的護膚品過泰國 ~~ 如果唔係我真係無得用呀 !!! 印象中 .. 機場好似無 !!

呢排真係忙到連行街既時間都無 ... 但我忙黎忙去都係溫書+考試+交paper ~~ 要我特登溫完書出ST我又唔鐘意 ... ~~ 所以唯有襯去開CWB買埋佢啦

   
本來我淨係諗住買爽膚水一支同棉花 加埋 $300 !! 點解又比sales 叫我買埋精華,本身我家果支都用到 7788 (上圖左手果支) 

之前返工有收入無留意果價錢 原來一支 $440(都唔係大支) 家下作為學生 又無收入 見到 $440我覺得貴添 ~~!! 

不過,始終都要買,宜家 $440 用一支既價錢仲送 (化妝袋、eye masks、旅行裝𡘙膚水同卸妝) 咁就覺得抵番 !! 

就係咁樣,當然買埋佢啦 ! 仲問sales 攞左一大堆tester 去旅行用添 哈哈

咁樣埋單又 $7XX 多,唉,女人 $$ 真係易賺 ~~ 

大家有印象都知,我自細就皮膚敏感 (嚴重果種) 試過好多唔同brand做防敏感都唔得 ~~ 上年開始試用植川秀成條line !!! 好開心 好啱用 !! 家下皮膚仲好過以前 睇醫生都少左添呀 ~~~^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

同k媽咪行左去Sogo超市 !! 好多人 ~~ 搞到無咩心機買野 .. 本來想買長腳蟹 ... 但我阻止左 (哈哈) 因為,我無得食囉 (哈哈 ~~ 講笑咋 ~~ 因為仲要行街 ... 怕佢變壞)

   
個sales 係到叫我試下呢隻藍莓汁,又比埋紅莓汁我試 .... 又幾好飲 ~~ 

見佢咁客氣 ~~ 我又買左 !!!!!! $85又唔係貴 ~~^^ (係sogo 下層買朱古力隔黎)

呢排我返學係咁睇書 .. 都想雙眼好D ... 加上呢隻唔係花茶 啱我多的 (花茶我怕我會訓唔著 ~~)

   
真係沖到好藍色,超級香既利賓X味 !!!!! 呢排我日日係學校沖黎飲 !!!!!!!

   
一包入邊有好多一粒粒既藍莓小粒,超級香,我用保鮮袋裝的返學校,放係個手袋 ... 結果成個袋都係藍莓味 ^^

 **今日天氣涼又落雨 ~~~ 大家要好好保重身體呀 !! **

k



沒有留言:

張貼留言