2010年12月11日 星期六

少爺仔畢業禮+銅鑼灣遊記

dears all,

    少爺仔畢業禮+銅鑼灣遊記 (7/12/2010 二) 

   
熱烈恭喜我家細佬HD 畢業 !!! 星期二係灣仔會展中心舉行畢業禮,k媽咪k爸爸二人出席,我就係先一早係學校溫書,3點幾畢業禮後我先join佢地 !!

由於少爺仔唔願出鏡 ........ 所以大家只有睇下我既樣 >.,< "" 

 
果日天氣麻麻地 @@ 好大霧 ...... 我地都只係係海邊影左一陣 ... 因為好多人呀 !!!!!! 

   
果日出左去玩relax下,影下的聖誕燈飾相 ... 我就無再約朋友出街啦 !! 因為忙於溫書 ~~ 所以基本上,呢個半個12月都只係去左迪士尼同呢個銅鑼灣咋 ~~~~~~~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

為左爭取時間shop下ing ~~ ,我同k媽咪5點幾就轉戰CWB !!

<< 翠華茶餐廳 >>

   
先食番個下午茶餐先 !!!!!!!! 嘩哈哈 當然點少得我至愛既奶油豬仔包 !! 

好滿足呀,臨返泰國前都可以食到,實在太幸福啦 ** 

   
我個人好專一 ... 食黎食去都係果幾味 ~~ 呢個魚旦粉又係我至愛 !! (加上我啱啱病好 ~~ 食得清淡的好 !)

   
k媽咪就點左呢個炸醬noodle !! + 雲吞+熱飲 呢個下午茶餐都幾豐富又抵食 !!

   
k爸爸就仲清淡,食素飯 !! 不過,又煮得幾好味 ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

跟住,我同k媽咪當然走左入去Sogo 先由超市再到女裝部 !! 無咩收獲,因為好似無咩野想買,如果買左的食材,但我又走,又無得煮,好可惜 ... 

所以,都係留番去泰國先買 !! 哈哈

下一篇先講,我shop左咩野 ~~~

   

係world trade centre外邊,有聖誕裝飾,都幾靚,我地3個又不停咁影相 哈哈 !!

本來走埋去time square !! 不過 .. 都唔靚 ... 所以無行就走人luuuuuu,為左保持健康,都係買完野就走,早的回家休息 !!

 ** 今日考完試 ! 要好好休息 ... 今日不停溫書 ... 好眼訓 .... 又覺得開始集中唔到 ~~ 明天再努力 !! **

k



沒有留言:

張貼留言