2010年12月11日 星期六

校園之mega sale !!!

dears all,

    校園之mega sale 

    

話說上星期學校平台有攤檔攞賣,我地成班同學仔lunch後又走去支持下,睇下有無平野買 !!

咪睇上邊張相好似無人行咁 @@ 可能係我放學6點幾影 ... 搞到好似無人拍蚊咁 ... 不過,事實上,中午時段都唔見到好多人 !!! 

因為學校本身就係好少人 !!!

攤檔中,有買切圖、買冷物、promote 手電、申請信用咭、香港駕X學院考車優惠(本來我都心動報名 ~~)、電腦產品、飾物等 ~~~

哈哈,大家估下我買左的咩野 ????




..............


   

$15 超級平既頭飾,要黎去海灘用 !! 哈哈,即係下星期用 !! 一邊係波點

   

另外一邊係淨色,啱晒我 !!! 

   

跟住,比多 $80 申請埋呢個「國際學生證」

呢張證我想擁有好耐啦 !!!!!!!!!! 只有full-time student 先可以申請,要黎做咩 ??

方便去歐遊,入博物館、坐火車、住青年旅館... 等都有學生優惠 !!! 有效期係去到2011年12月添呀 !!! 

雖然,我係打算出年去玩用,但都係計劃中,希望2011年有機會用到啦 !! 如果唔係我就蝕左 $80大元 哈哈

請click here ------->> 國際學生證協會

k





  • 留言者: MOONmoon 如月
  • Email: ngsksandy@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-12-11 13:11:00

校園都可以shopping

沒有留言:

張貼留言