2010年12月5日 星期日

葡汁時菜雞粒碟頭飯

dears all,

     葡國雞粒碟頭飯

    
呢個係上星期既傑作啦 !!! 我同少爺仔2個人食,碟頭飯就最方便又快D可以開飯 哈哈

  
計我話,屋企幾時都要放定的「方便醬包」,起碼可以快手快腳有得食。果日放左學即刻返家煮飯,半個鐘唔使就有得食luuuuuuu !! 

做法 *****
1/. 先將雞肉切粒用雞粉、糖、生抽、麻油醃約1個半小時備用
2/. 西蘭花、椰菜花及紅蘿蔔洗淨切件備用
3/. 西蘭花及椰菜花先用大火滾起備用
4/. 燒熱鑊,下雞粒快炒,再下紅蘿蔔粒炒
5/. 加西蘭花、椰菜花快炒後再加入醬料包,加少許水及糖調味即成

   
估唔到呢個醬料包又幾好味哦,加上的西蘭花同椰菜花吸晒的葡汁,超級入味 !!! 我一個人都食晒成碟 !!!! 

** 各位,謝謝大家關心 放心我已經好番好多 ... . 前2日我真係病到頭暈暈 ... @@ 琴日(星期六)一早返學present,終於完結 ........ 3個present有 A+, A-,A- (不過對於A-果科我覺得自己表現麻麻地 下個sem努力的先... ) 其實我諗係因為我忙於溫習 .... 但又無咩理由呀 ... 我無通頂 ... 又只係坐係到溫習 .. 唉 ... 可能太辛苦掛 ... !!! 幸好,今日終於都精神番的啦 !! 聽日又要一早考試,跟住黎緊既一星期就不停咁做埋的功課就去玩啦 哈哈 !! **

k



沒有留言:

張貼留言