2010年12月13日 星期一

日日夜夜係學校搞咩 ~~~

dears all,

    呢排日日係學校趕工 ~~~ 咁我係學校究竟食的咩 ... 搞咩呢

   
嘩哈哈 !! 先黎比大家睇下既係我努力既成果 哈哈 「交功課」

咁交完功課又返回基地做另一份功課 !!

   
最近我移私陣地係圖書館 「開房」,貪佢有個落地大玻離 !!! 又可以自己一個人靜靜地溫習

   
如果我屋企有咁既環境就好啦 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 咁大張桌好啱讀書用 ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

除左溫書之外,我當然要介紹下我呢排日又食夜又食 .. 好唔好都係一餐既飯堂

E座canteen 好味指數 ****

   
呢個魚香茄子飯係我至愛 $22 連檬茶 !! 基本上我逢星期一放lunch 都係食呢個 ... 食左幾個星期 .... 你地估下我悶未 ~~

我終於都試下新野啦 !!

   
就係呢個鮮茄雞意粉 !!! 比我想像中ok ^^ 的菜仲可以添加 !!

以上呢碟係咪好似好少咁呢 ~~~??

   
前幾日我又食多一次 !!!! 的同學唔鐘意食蕃茄 .... 比埋我 ... 我碟意粉就大碟左 哈哈

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

食完E canteen  .... 

我地去番主大樓係 C canteen 睇下食咩好呢 ~~?? 好味指數 *

   
我最常食既係叉燒飯或者以上呢個四寶飯 $18 好抵食 ... 味道 .... 一般啦 >.,< ""

   
又或者係呢個2餸逿米粉 (魚皮餃+雞翼) $15 又好抵食 .. 味道 ... 一般 >.,<"'

我的同學會用 「難食」黎形容 ..................... 但無辨法啦 .... 
唔通唔食咩 ... 有時又好懶行過去E canteen 食 .... 

學校仲有 $11既學生飯 ... 我都有食 ........ 過埋聽日,我就可以告別呢的飯餐3星期啦 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 哈哈

 ** 今日發生又一件事 ... 我忘記攞走我隻USB手指 ..漏左係學校電腦室 ... 番到家先發現 ... 即刻走番去學校 ..... 我份功課係入邊 .. 失策咁忘記save 係mail 到 !! 我一路等車一路哭 .... 哭左成年既眼淚 >.,< !!!! 好彩我趕到番學校搵得番 !! 好彩 .. 如果唔係我今晚黎怕都要不眠不休咁做功課 !!! **

k

   

沒有留言:

張貼留言