2010年12月10日 星期五

Lanvin X H&M (男裝特別版)

dears all,

   各位,我今日終於都決戰完一份paper ~~~!! 明天考埋最後一科考試 ~~~ 
咪以為咁樣我就可以鬆一口氣 ~~ 仲有3份paper等住我交添 !!!! 

   同學最新格言  
「家下做功課,重速度,不重質量。」,唉 ~~ 今日係學校見到好多同學都變左panda ~~~ 好明顯佢地通宵趕工 @@

>>>>>>>>>>>>>>>>

   話說2個星期前 (大概),我唔覺我家闊少爺係屋企訓 .... 走左去邊 ...

------->> 通宵去玩,之後 4:00am 一早去左排H&M @@ 青年人果然好有力氣 !!

   

Lanvin X H&M 有新搞作 !!

我放學返到屋企,見到個紙袋咁靚既,雖然我無咩藝術天份,但有時總覺得簡單一個設計,其實都可以好靚 !!! 呢個袋就係一個好例子 哈哈

   
後邊都一樣靚

以前我都會比的化妝品靚靚既外表吸引住就去買,家下見慣左的花巧野,無以前咁衝動去買 !! 

   
登 !! 登 !! 少爺仔就係買左呢件藍色衫,連我都覺得好靚,佢話一開鋪唔使15分鐘已經買清光 ~~~!! 

唉 ~~ 真係誇張 !! 最激氣係佢竟然無幫我買 !! 佢仲話因為我無叫佢買 !!! 都唔知係咪少氣我上次無幫佢買B記衫,佢記仇,所以唔幫我買 !! 哼 ~~

   
連個衣架都靚過人,送埋比你,問你服未 !! 件衫好似 $399 (好似) 

   
$30買埋個環保袋 ~~!!

就係咁樣,H&M又賺到一大筆 $$$$$$$$$$$$$$$ ,同的大brand 合作出的副線,以平的價錢吸引的年青人買已經係近年常出既推銷手法 

一早排晒隊,限量出品既個字都夠晒吸引力 ~~ 仲使咩做宣傳 !!

H&M 官方網址 <<<<<--------- 請click here !! 
  
k



沒有留言:

張貼留言