2010年12月3日 星期五

聖誕迪士尼 2010

dears all,

    12月1日,2010年最後一個月既第一天,去迪士尼感受聖誕節氣氛 !! (跟住我就日日溫書+養病. .. 睇黎去泰國前都再無機會出去睇聖誕燈飾啦 ... )好彩11月好早已經影左燈飾相 ^^

    
哈哈,呢張相好搞笑 !! 係咁既 ~~ 我地坐迪士尼火車去果陣,係車廂到見到2個女仔攞左好多公仔出黎影相,咁我就攞埋donald仔出黎,跟住一齊影相大合照 哈哈 !!

不過,我放到donald仔好似「好唔願意同其他動物玩」咁既款 >.,<"" 一手叉開人地 ... 連隻獅子都扁晒嘴咁 ^^ 好搞笑 !!!

    
入到去2點幾,去左食火煎餐廳,3個餐 $187 !! 次次都係食呢個 哈哈 因為呢個最好食 !!

    
今年迪士尼都幾有創意,係城堡前邊,搭左好多間聖誕小屋比人影相 ... 但係唔入得 ~~ 不過 ... 個城堡今年就慳的 ... 無掛閃燈 ... +上睇煙花無立體版 ... @@ 唔通的 $$ 就係攞左黎整呢個小屋 ??? 

    
幫donald仔影下相先 哈哈

    
小小世界出邊有好多decoration比人影相 !!! 加埋後邊既小小世界館做背景,好靚呀 !!!! (其實上年都好似係咁 !!)

    
好耐都無入過去小熊winnie the poon !! 哈哈,入去啦 !!

    
8:00PM放煙花 !! 呢次終於都「正常」啦 !! 事緣上次halloween版煙花 @@@@ 的halloween音樂+本來代表浪漫既音樂 == 騎呢 !!! (咁我當然明白煙花要襯番halloween個主題 !!!) 

wowowwww !! 最鐘意就係睇disney既煙花表演  !!!! ^^^

    
最後,當然唔少得大型聖誕樹+飄雪效果啦 !!! 我地都玩左一陣先走 !!

    
呢隻大donald仔我上次都已經想買啦 !!!!!! 不過諗住生日先攞住佢返屋企 !! 琴日寶寶話我知朋友可以攞到
「6折」 !!! 嘩 平好多呀,所以都落order要一隻 ***** 其實大家有印象我家咁多隻都係我朋友6折幫我買既 ^^ 不過托個朋友宜家無做luuuuuu ~~~ 

呢日我戴左新頸巾,襯番聖誕氣氛,紅噹噹 !!! 

    
呢個「米奇聖誕裝飾」有段古 !!

事緣我地的annual 人一早收到mail通知,話聖誕期間入迪士尼有份禮物送比你 !! 我地當然好開心又想知係咩啦 !! 入到去,先知原來比張劵你,叫你買一樣野之後就可以換到 !!!!!!!!!!!!!!!! >.,<"" 唉 ~~~~ 寶寶買左隻史迪仔公仔 ~~ 所以就換到囉 !!!

  ** 琴晚食完藥 .... 成個人攰到 .... 暈暈地 @@ 好早入睡luuuuu **


k



沒有留言:

張貼留言