2010年6月20日 星期日

MJ 小飾物

dears all,


      呢個小飾物係上個星期五同好友janice @又一城睇戲前買既
      話說我都算幾鐘意呢個Marc by MJ brand 

      由袋、銀包、飾物、衫、外套、鞋等.... 總之靚就得啦 ~~

      

   入到鋪, janice 話佢已經揀左對耳環仔 ... 嘩 !! 好靚靚呀 .... >.,<
     BUT 我無耳孔 ... 激死人啦 ....
     我又點可以比自己 "吉"手出鋪呢 !!! 
     又係last one .... 唉 都要埋佢啦
   可以當手帶 , 又可以有3條束頭髮仔 太好啦 ^^
     哈哈 ~~~~
     各大brand 都開始減價 , 我係臨去旅行前都收到幾間brand 減價通知咭 ..
     但去左旅行 .... 無得行 ...

     其中一張係 Miu Miu 咭 =="
     
     另一心痛事係發生於星加坡機場 ..
     話說我係馬里返星加坡 , 已經痛到就死, 機組人員安排我坐輪椅仔
     但途中見到 ...... 好多brand sale 30% off ....
  
     灰.... 灰 ...

     最灰係 ----->> 寶寶今日打比我 ... MJ今日開始減價 .... 
     本來都想出中環血併各brand .....
     但我既身體似乎話我知 "有心無力" 

     k媽咪 : 「你頂晒龍咪只可以忍到呢個星期 ! 你今個week出糧咪又去買 ! 」

   k : 「呢個世界果然係得k媽咪同寶寶最了解我 !!!! 」

     可能係因為係去旅行果6天好似無咩買過野 ....
     又身痕 ....  

     哈哈

     好彩ST 人 (即沙田人) 既我平時都好少出市區 ...
     如果我係喺TST 返工就死 .... 又辛苦又人多又多野行
     ST宜家都叫做多brand 左 ... 都算係咁啦 !!!


love,
katie




  • 留言者: 成日都好鬼happy 既Mrs.T
  • Email: veronicams_tsim@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-22 06:29:00
MJ我都幾鍾意,個髮圈好靚啊~
 
 





  • 留言者: Ma
  • Email: cutefishybb@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-22 01:38:00
呀... 啱啱星期六, 邪惡的bonnie仔去完it仔... 咁啱見到helen姐... 佢問你去咗邊喎... 我話會星期五過去揾吓佢喎... ok嗎??





  • 留言者: 美味娘娘
  • Email: hkcookingmama@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-21 16:00:00
原來你住ST,隻腳重痛呀?
[版主回覆06/21/2010 19:34:00]係呀 我係ST人 謝謝關心 我雙腳已經無痛.. 但不停咁脫皮仔 ........ 哈哈 宜家變左粒黑珍珠 ~~ k

沒有留言:

張貼留言