2010年6月28日 星期一

我的小禮物

dears all,

      嘩, 好開心終於攞到呢3樣禮物仔返屋企啦 !!!!!!

      

      話說戰友bonnie & janice +我都儲夠 6000 分 , 所以每人一套免費禮物
    呢3樣禮物+埋都可能over $600 太吸引啦 ^^

      (左至右) liquid 粉底、lip gloss、眼影 *****

      濕粉宜家都用緊 armani , 我唔係日日化妝, 反而冬天就多化妝 ! 所以仲有好大支,   好彩呢支可以放住先, 未開可以放2年 ~~ 支唇膏隻色我就麻麻地 .. 眼影就都好         多.... 

      最lazy 就係鐘意比化妝小姐幫我化, 人地專業的, 化得又靚的 哈哈 

  真係懶到出汁 ~~~ 

      

      買多支護甲油.... 因為我果支無晒啦 !!! 搽左的指甲仔靚的
    呢支都幾好用啦  ~~~

     
love,
katie



      

沒有留言:

張貼留言