2010年6月24日 星期四

maldive的最後一天 -- 勁痛都要搏命玩 >.,<

dears all,

     哈哈 , 大家見到個標題係咪好驚 ... 不過認識katie既朋友都知道我絕對係
 一個 --> 超級唔聽話既病人 ~~ 

     遠因 :
     --> 我次次入院 ... 都會好快忘記左打針既悲痛 ... 跟住又會好放任咁食 ...
          直到下次病發 !!

     --> 每次入院好痛 .. .我都會忍唔住哭 ......  

     --> 9/09泰國, 可能食錯野 , 親友送我入私家醫院打針急症休息 ....
          係酒店仲要80幾歲婆婆照顧我 .... 我打比保險uncle, 唉 .. 哭了出來 .
          2日後回Bandkok , 又忘記左, 仲同姨媽去文華東方high tea !
          食埋個MK 火煱先滿足 .... 
          返到HK咪又係去左醫院 .....

     --> 呢個教訓都唔係好大, 泰國醫院我知都不太差, 加上我會揀入住top 醫院 ...
          10/09 去澳洲 , 我好叻女咁帶左的腸胃專科藥 ... 因為我英文麻麻,
          驚入醫院唔識同醫生護士講

   好彩係tasmania 的生蠔夠新鮮 !!!! 
          (平時係香港食 , 我試過半夜入醫院 .....)
          luck , 平安回港 ....

       --> so, 大家都大概估到我 12/09泰國行程無帶藥啦 
            再一次平安回港 ^^

          今年 ....

       估唔到, 我臨出發前仲好威咁同朋友仔講resort 有註診醫生 , 唔使怕怕 ~~
     
          唉 ,

       我無諗過我真係會被人送去見醫生 ... 

 <<我在maldive的最後一天,腸胃如天氣般差至極點 >.,< >>

      
小痛對我黎講殺傷力太低 ... 我仲可以頂住影埋最後一日相 !!!! 

      話說最後一天好早個肚仔已經開始唔太舒服 .... 點知都唔係開心定不幸好 ...
     臨走先黎"每月女人最痛" ..... 唉 ... 唔通最後一日都唔比我游多次水 ...
     但係又feel到唔係太係 ... 個胃有的痛 ... 

     食左2粒幸福胃的藥 .... (其實我點會唔知呢的藥根本對我黎講完完全全無效 !)
     但都 --> 死頂去食個早餐

     ----------> 玩埋最後一次潛浮 (寶寶形容我係用埋最後一口真氣玩死 ~~)

     

  寶寶又唔陪我玩, 只係坐係到, 仲話見到有好大群blue色魚魚 ... 唉 , 我又游遠的
    入水幫手影 , 哈哈

     上岸後 .... 條腸+個胃開始頂唔住 ... 回房沖涼後 , 
     開始無氣 .... 企唔直 ..... resort 職員入房見我咁 ... 扶我坐golf 車去見dr.
  
     好彩仲有寶寶在身邊陪住我 ...
 
     Dr. 幫我打左左右手各一支針 .... 好痛 .....
     腸胃好似好了點 ... 我都知好難頂到9個鐘番香港 ......

    (寶寶有幫我影左張好慘痛被dr打針既相 .... 但不能公開 >.,<)
 
     lunch 無出去食, 寶寶自己去食, 仲幫我攞左的意粉仔 .... 食左好少

     又開始無咁痛 ... 好放住咁又周圍走走 ..

     白白見到做spa 50% off !!!!!!! (激C我呀 !!! 灰 !!! )

     

     係resort 影番張相先 ~~

     

    呢2個職業好nice好可愛 , 每餐都見到佢地 ^^

    我係咪好勁呢 ... 仲有力玩

     等到4:00pm 先有得上 .. 水水飛機 ......

    

     10級惡夢先開始 , 呢30分鐘飛機簡直想死 !!!!!!!!!!!!!!!!

     (1) 小型飛機無咩冷機 , 仲要好重機油味 , 加速我想嘔既痛苦
     (2) 天氣好差 , 落小雨 , 架機好浮 ... 有人叫 ... 唉 ... (我最驚就係坐飛機 !)

     我辛苦到既地步想跳落機去死 ... 又唔想影響其他人 (忍住唔嘔 ...)

     機員坐係我後方, 見我10級辛苦個樣 , 好心同我講仲有10分鐘就到 ...

     我忍到準備落機

     頂唔住 , 嘔 ............. 好辛苦呀

     以下美景 , 由寶寶攞單鏡機影的 ^^

     
我自己覺得坐水上飛機見到呢個景真係值得推介

     

    呢到就係2日前我同寶寶去既 "一堆沙" 亦都係我變燒腿既地方 ~~

    幾經辛苦終於黎到機場 , 又被機場職業扶我上車去番國際機場 ....

    又被人送入診所   

    

    唉 .... 寶寶話要影低katie小姐又見dr. 情況 ...

    休息一會 , dr又幫我打多2針係同一隻手到 ... (痛到我叫左出黎 .... baby donald 又唔係我身邊... 好可憐 ... )

    好好人既local guide 哥哥問我地出唔出去玩 ...

    我見打完針 , 又止到痛一陣 , 結果由5:00 幾玩到9:00幾 ..... 好勁呀 !!

    

    呢日天氣係最差 ... 好彩呢個觀光環節無落雨....

    

    導遊哥哥已經結左婚, 仲有2個好可愛既仔仔 !! 據佢所講, 馬里治安好好 ^^

    

    最鐘意入市場行街街
  終於有收獲啦 , 買左的椰子糖番黎比同事做小手信 ^^

    跟住我地去買手信 , 上篇blog 都有分享有趣事件 ~~~~ 瘀爆 ....

    去食飯 ... 回程搭boat 果陣 ... 10級咁大雨 ..... 半濕晒 ...

    個胃開始頂唔住 ....

    寶寶幫我同星航講想比2個位我坐, 可以訓下舒服的, 結果比左最後一行我地
    空姐+空少都知我情況, 特別關心我 , 

    但係 , 

    大家都知我係好驚搭飛機 ! 超級怕遇到氣流 ~~

    但係印度洋飛行+上今日咁既天氣 .. 我都心有不妙啦 , 點知果然係 , 
    坐機尾仲差 , 

    4個半鐘機 , 有個幾鐘不停咁上上落落 , 唉 , 驚到眼淚水都流 ..
    
    空少係香港人 , 主動同我地say hi 

    氣流期間機長又唔講 , 又唔比人去洗手間 , 

   k 問空少 (因空少坐係職員位, 我後方) : 「我地係咪遇到氣流呀 ? 」

 空少 : 「(笑笑口) 係呀 , 有無野幫到你 ?」

 k心諗 :「可唔可以叫機長揸好的 .... 好辛苦好驚 ... 」
 (我當然無咁講出口啦 ... )

   k :「咁幾時會無咁震呀 ?」

   空少 :「我都唔知呀, 不如你再訓多陣呀, 好快新加坡! 」

   k 心諗 ... 好明顯呢個答案滿足唔到我 !!!!! >.,<

   好彩搭既機係星航 , 如果唔係我會crazy左 ... scared到儍左 @@@@

   到新加坡, 又有職員推我坐輪椅 ... 去休息室
   新加坡機場果然係top 1 , 仲有好多brand on sales, 好灰無得shopping ...

   呢程無得坐2個位, 因為全機fall !!!!!!!!! 

   同寶寶坐機回港, 有家sharing 下感受 , 眼淚自然停不了流下來 ......我地都係的好重感情既感性動物, 我地各自經歴比其他人多, 情感上的傷口經歴多年洗禮, 我地最享受就係簡單快樂 ...... 

 回港又有職員推我坐輪椅 ~~~好似好辛苦坐8個鐘機番到香港, 因為寶寶唔想我係馬里入院, 會麻煩, 就係點都要頂到去新加坡醫院, 但我都無係新加坡機場睇多次醫生, 唉 , 反正都只係幫我打針 ...

   沖完涼, 打去醫院, 激C, 跟我既腸胃專科總監醫生放holidays , 唉, 都無辦法, 少爺陪我去醫院, 門診dr見我file 好厚, 本身係醫院常客, 又見我啱外遊回港, 唔放我走, 叫我上病房 ... 佢話你打左咁多支針都唔得, 都係入院好的

   點知, 護士話無晒病房 , 唔係掛, 有無咁多人入院呀 ?? 護士叫我考慮下去其他私家醫院或後日先入院, 完全係lowB, 宜家唔舒服當然宜家入院 ....

   本來都諗住去浸會或法國.. 後dr打上去幫我問有無房, 後安排2人房 ..

   唉 ... 最灰又出現 , 一早同的護士講我的血管天生好幼好難搵 , 仲要死插我 .
   咪抽唔到血囉 .. 打豆豆針又插左好耐 , 第6針 .. 朋友仔打比我 , 我忍唔住不停哭 .......................................... 

   比醫生笑我玩到水都無飲, 嚴重缺水 , 吊左3大包salt 水 .... +食藥 ~~
   又笑我好彩玩左3日先黎病 =="

   3日2夜醫院休息之旅 ~~

   

   明明係叫k媽咪攞隻baby donald 比我 ... 點知少爺攞左隻baby mickey @@
   晚上抽血 , 24小時內第7針

   好開心bonnie仔同paul 到醫院陪我 ^^
 k媽咪同k爸爸都開始習慣我入院, 我叫佢地唔使黎探我luuuuu

   
    放任既我, 又忘記左7針既教訓, 繼續大吃大喝 ....

    成件事件中, 最慘係保險uncle, 次次做katie小姐張單都無好野 ...
    SORRY, 我都唔想被人打我咁多針, 


  katie的總結  ****

    我真係太愛陽光與海灘, 前世可能係條海豚或魚魚 ^^
    maldive真係如想像中咁靚, 果然係world top ~~
    希望幾年間可以去多的top 游水、浮潛、潛水聖地
    果幾日不停練水, 發現自己游水都叻女左 !!!!
    謝謝最愛的寶寶送我一個難忘maldive之旅 , love u ^^


    the next station is ...................

    已經報左團啦 ~~~

   (我今次會聽話去醫生到攞藥同打針, 
     因為下個trip我都怕當地既食物 >.,< )


    (later 先話比大家知 , 都有潛水行程 ^^ )

love,
katie




       


  • 留言者: alice
  • Email: alice5192003@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-12-06 16:02:00
我都係一個好怕坐飛機既人   FELL到少少唔同或者係聽到少少聲音唔同左都會嚇親C   我試過有一次搭日航   個機長0的英文好到呢   只係講0的恐怖既KEYWORDS最清楚   當時只聽到佢講FIRE、DANGEROUS呢2個字   經空姐再講後先知原來有人食煙  話呢個行為好危險   結果   嚇到我肚胃炎落機   HAHA  我地都幾似喎
其實我都好想去馬爾代夫   不過考慮到要轉3程飛機   見你話原來飛起馬里要4個半鐘   我更加完全打消左去既念頭呀   其實蘇梅我都好想好想去  不過.......要轉機之餘仲要係內陸機果程要坐我唔識既航空公司   所以都放棄左  
[版主回覆12/06/2010 19:55:00]alice 你好呀 !! 哈哈 原來我地係"同類"極怕坐飛機 所以的廉價航空無我份 因為我好驚坐飛機 但又好鐘意 去旅行 !! 飛馬X代夫果程一的都唔好受 !!!!!! 因為飛起海洋上面 我回程果陣係史無前例咁震.... 震都空少空姐都只可以坐 .... 好彩我病到得番半條命... 仲訓住2個位... 以為唔係好覺啦... 點知連我痛到咁樣都feel都好震 上上落落咁... 唉.... 去埃及都係飛果個海域... 都係一樣... 坦白講 好彩坐既係星航... 如果係其他.... 我諗我哭... !! 所以宜家我都只係坐國泰或星航 ....





  • 留言者: MOONmoon 如月
  • Email: ngsksandy@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-28 15:32:00
睇你嘅笑容,實在想像唔到你係唔舒服!
[版主回覆12/06/2010 19:44:00]係呀 因為先打2針 頂住先 !!





  • 留言者: 東主有喜
  • Email: speedkung@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-26 12:05:00
其實你即係咩事呢~~?
[版主回覆06/26/2010 12:16:00]腸胃較為敏感 ...... 或者水土不服 哈哈 ~~~ k





  • 留言者: Nette
  • Email: nettetsang@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-06-25 20:26:00
嘩, kaie妳身體真係好差呀!!!take care!!!
[版主回覆06/26/2010 11:34:00]謝謝你呀 其實我身體都幾好呀 所有野都pass 只係腸胃差的 哈哈 k

沒有留言:

張貼留言