2010年6月30日 星期三

執野行動第二回之書本篇

dears all,

     執野行動進入第二回 ~~ 書本篇 !!!

     上回好似好感性咁執左的回憶出黎,今次就清埋的書書 ~~ 哈哈 .. 結果比k媽咪話我當泰國舅父家係一個 "私家貨倉" .... 的書書睇完又好少會再翻睇,攞埋過去先,有時返去都可以有書係屋企睇下

   k媽咪 :「你又攞埋的咁既借口,埋明係個房又無位啦 ==" 」
     
     (又比k媽咪識破左添 ..... ^.^) 

     
呢到show出黎既只係冰山一角 

    呢本書係我一位好朋友仔yui 送比我,還記得當時既我果排心情差,yui為左鼓勵我,揀左本好勵志既書,文字簡單又精簡,共有365 篇,簡單的生活讓心境都平靜下來 

     

    呢本係最近走入突破書店果陣買既,2日已經睇完,文字都好簡單,又係講下睇事物可以從從簡單的思想入手,就會感滿足快樂 ! 

     嘩,開下個書架......... 我先發覺其實我買左好多呢類書本 ........ 或者我做的好人本既工作,所以自然本能都會愛睇呢的書。

     另外,我都係素黑迷,好愛佢一系列書,下次先post 上黎 

     不過,我都愛睇多公仔少文字既書,不過企係書店打一陣書釘已經睇完,就好多時無買 哈哈哈哈 ~~~ 

     當然,雖然我對設計無天份,但都愛有關時裝、室內設計或者旅遊書,總之,咪就係鐘意靚野囉 !!!!!

     

    呢本由史澤雅寫既潮流時裝我都啱,哈哈哈哈 
    因為鐘意佢講下自己鐘意時裝既歴程,同埋好替佢開心可以將自己興趣放入工作上,(當然我自己都一樣咁熱愛我既工作啦 ^^) 

    最近咁樣執野,搞到我都好攰,所以最近放工返到屋企,我都會忍唔住午睡..... 直到k媽咪7:00叫我食飯 ..... >.,< 我呢個懶人都好想開爐 .... 但周公call 我 ... 實在難忍... 


love,
katie 



沒有留言:

張貼留言