2011年2月3日 星期四

10-11年跨年泰國探親之旅 : 開開心心自煮樂大集匯篇 (part I)

dears all,

   各位,新年快樂,免年行大運,
           萬事如意,大吉大利

恭喜恭喜

送上自煮樂大集匯篇讓大家都
 「豐衣足食」過「肥」年 


紅運噹頭蕃茄炒蛋+燜豬腩肉+立腸炒薯仔 (晚餐)

   
因為泰國的食油要落好多先炒到餸 ~~ 加上唔習慣的新爐火,第二次炒蕃茄炒蛋靚幾多 

   

所以第一次炒蕃茄炒蛋的時間控制得唔好,大家睇以下

..........

   
點解好似差好遠咁既 ~~~~~

腐竹豆腐滾湯+蕃茄炒蛋+炒菜+炒酸菜莖+白切雞 (晚餐)

   
其實呢餐係得我同婆婆食咋,舅父出左去上堂 

婆婆問我食唔食得晒 ???????????

k : 「當然無問題啦 ! 」

豬肉丸炒大白菜+肉丸魚旦腐竹粉絲芫茜滾湯+燒肉     (午餐)
   
   
婆婆愛飲湯,下午就會快手快腳滾個湯比佢老人家淘飯 

白切雞+豆腐腐竹魚仔型魚旦芫茜湯 (午餐)

   
我係聖誕節整整一個星期都食雞 ~~~ 早餐食點雞粥,lunch又食 @@ 

不過,又真係幾好味

白灼西蘭花+炒蒜香肉粒粟米仔西蘭花+燜南瓜+酸菜莖 (晚餐)

   
婆婆年事已高,的餸菜當然要煮「淋」的啦,所以佢鐘意食南瓜同「淋淋」既菜

木瓜雪耳蘿蔔煲豬肉+肉片炒大白菜+燒肉 (晚餐)
   
   
木瓜湯超級甜,婆婆本來話好涼,話唔會飲 ~~

但之後佢都忍唔住飲左同食的木瓜,仲話唔怕,好好飲添呀 哈哈 

燜南瓜+炒肉粒薯仔+雞湯 (晚餐)

   
我將的薯仔切左粒炆「淋」的,但婆婆唔多食 ~~~

舅父又唔係家,後來舅父話婆婆好有「原則」,要食切條狀 !!!


花膠紅蘿蔔煲豬骨湯+白切雞+金菇冬菇炒肉粒+冬瓜芫茜菜滾湯 (晚餐)

   
今晚舅父都在家食飯,所以煮多的餸,基本上,婆婆食量唔太,不過,每餐都會食一大碗飯,我就反而會清晒的餸 哈哈

香菇蠔油蛋肉粒炒麵 (午餐)

   
呢個好好味呀,由舅父親自炒,好入味又彈牙

   
賣相仲好靚添呀

   
就係呢包 「長壽麵」

我都帶左包返香港 哈哈 之後又「翻版」呢個比大家睇下呀 

**以上食譜,之後會重點再post ~~ 今日upload相先發現,原來我都煮左好多餐 ~~~~~~ 以上只係part I 咋 ~~ 所以我要「大集會」咁post ~~ 如果唔係有排post~~~ 搞到下次旅行都都post完就真誇張 !!!**


k



   


  • 留言者:
  • Email: ruxtjbbw@yahoo.com.tw
  • 網址:
  • 日期: 2011-04-05 01:42:00
遊戲星樂園 - ←點我進入~^^
美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女論壇





  • 留言者: 小魚
  • Email: ohxu@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-02-03 13:01:00
小魚向您拜年!
    
身體健康!萬事勝意!

沒有留言:

張貼留言