2011年1月9日 星期日

寶寶生日飯聚系列 part II 韓式 (8/1/2011)

dears all,

    繼星期四既西式後,寶寶生日飯聚 part II 韓燒 (8/1/2011 六),今日我放左學,係大角咀坐地鐵去CWB,今次同寶寶及家人飯聚

    
呢間韓燒我都未食過,寶寶係CWB 番工就成日食 !!! 

    
我地7點前去到,唔使等位,1/F都未坐曬人 !! 

因為冬天 .... 成個人都容易肚餓 ... 未齊人我同寶寶就急不及待叫左個

   
什錦石頭煱飯 !!!!!!!!!!! 好好味呀 有冬菇、牛肉、菜等材料 !! $100 

   
最愛就係食韓式的前菜 !!! 從前我唔食得辣,但家下為左「天下美食」,我連
泡菜都會食,頂多飲多2杯水,哈哈

   
對住個暖暖火爐,真係好舒服,飲埋碗蘿蔔清湯

我地4個人,點左3樣燒

   
1/. 豬肉 一份 $100

   
2/. 牛肋骨,燒後,十分之juicy !!!!!!!! 的汁流晒出黎 !!! 好味呀 ^^

   
3/. 一大碟牛肉 !!! 好大碟呀 ~~~!! 

   
每人一碗白飯 ... .我要左半碗已經好夠 !!!!

   
katie 製作的 <2011年第一個蛋糕> 朱古力海綿蛋糕+butter icing top 送給我最愛的寶寶

生日快樂 !!!!!!!!!!!!!!!!!! 
願我們永不變

 ** 番黎香港後... 日日都出街 ..... 為左保持身體健康,我今日sunday 決定留在家中好好休息 !! 順便可以upload的日記 ... 我驚我再唔打 ... 之後又開始放碌咁讀書... 會無時間打 !! 加上留係泰國成3個星期都有好多野想同大家分享,重點當然係食食食啦 **

k


   

沒有留言:

張貼留言