2011年1月22日 星期六

10-11年跨年泰國探親之旅 : spa 嘆世界篇

dears all,

     飲飲食食過後,當然要去嘆下世界!!!

25/12/2010 聖誕節下午先做個spa掃走疲勞 (哈哈 ... 我既疲勞只係不停咁玩 ~~~) 

晚上約了親友dinner 飯聚 @ Paragon,再到親友家小住一晚+與朋友聚舊

今次試左間新既,即使無金碧輝煌既大酒店大堂,但簡單、親切的感覺最讓人舒服 !!! 


   
在舅父家收到寄來的 asian spa 單張,好啦,就試你啦 !!

呢間係2010年中新開,見個地點都好就腳,近BTS站 !! (Nana 站)

   
從我家坐冷氣舒適小巴到市區要1小時 (無塞車的話 ~~),走上BTS Chit Lom站

   
睇下,只係需要2個站,超方便呀 !!!!! 

   
上1號月台向On Nut方向

   
嘩 !! 唔使10分鐘就到Nana 站 !!

Nana站一大特色 : 好多外國旅客,呢區好多平野買,又多酒店,另外夜生活都係呢到一大特色,(大家明白啦 !!) 

   
一出BTS,行2個街口就見到Spa 既logo !!!!

   
good !!!! 

   
呢棟大廈都幾新,的鋪都未入曬伙 .... 好彩有舅父帶路 .... 如果唔係我都有的驚 ~~

   
好彩lobby見到個spa既logo !! 放心

   
間spa店好有中國風,簡潔裝修,令人好舒服,因為我一早book左,所以飲杯暖薑茶 (好好味呀 !!) 就嘆世界luuuuu

    
另一邊係比客人休息同做腳底按摩 !!

    
大門入口

我今次揀左 $1,600泰銖既全身磨沙同香薰按摩,共2小時 !!! 

    
我偷偷地影左我間房,細細間,但都好企理

    
有自己獨立既洗手間

    
沖埋個涼,舒服晒 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

舅父就做左腳底按摩同泰式按摩,佢都當然好享受啦 哈哈 ^^

    
詳細地圖 !!!!! 

坦白講,我係泰國做spa既次數都唔係話好多,每次過去都只係做一次,以呢個價錢黎講,呢間係ok !!! (我當然明白咩叫做一分錢一分貨既道理啦 !!) 

    
我真係懷疑自己喺香港係一個鄉郊人 ..... 因為我outdate到連iMax 3D都未睇過 ~~~~~ 

(大家睇下我做完spa幾精神 哈哈 !!)

今次黎到泰國,我要試下睇iMax,因為上年無預訂到 ... 結果又無得睇,今次我好省目,係Paragon食飯前叫舅父去幫我地買飛book定3日後既 <創戰記> ,哈哈,為左咁樣,我已經好開心,即係話我又可以出黎市區玩啦 !!! 

下回再介講講iMax 睇戲啦 !!! 


k
    

   


  • 留言者: Ajoe
  • Email: lawarjoe@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-01-23 18:38:00
真係好似幾嘆啊,哈哈,睇到d相咁正,都知一定係好好玩!!
[版主回覆01/23/2011 21:20:00]你好 aSpicy !!! 係呀 我好享受做spa 好relax !!!!!!!!!!!





  • 留言者: alice
  • Email: alice5192003@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-01-22 11:59:00
我好多年前去泰國  導遊介紹果間SPA我都仲好掛住  我果次係好似做3個鐘  WA....果種由其香到落腳既感覺  真係超級幸福 夜晚勁好訓  我做過幾次SPA  都係覺得泰國果次係最好
[版主回覆01/23/2011 18:08:00]alice 你好呀 !!! 我之前都試過做成3個鐘spa +埋個牛奶浸浴 哈哈 !!!!! 不過今次好趕時間 夜晚約曬的親友食飯 ~~~ 所以好趕呀 ~~~~~~~  我今次大部份時間都係家中享受家庭樂 所以唔多出市區 一出市區我又要好好把握的時間幫朋友買野 ~~~ 無時間再試多間啦 !! 希望今年返去可以再試過啦 ^^

沒有留言:

張貼留言