2011年1月24日 星期一

10-11年跨年泰國探親之旅 : shopping戰利品篇 I

dears all,


啱啱過去呢個weekend唔知大家有無出去玩呢 ???


我朝早晾衫見到個陽光咁好,都好想出去走走 .... 不過我呢個學期逢星期六下午都要返學 ~~ 琴日又整糕 ~~~


我至愛就係陽光,總係覺得人都開心的,就算今日返學做功課,望外出風景都份外怡人


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


繼琴日我既 <<市區遊第二回>> 後,由於太長又多相,所以特意將shopping戰利品放到今日先一次過post出黎,(不過,又點會得咁少呀 哈哈,所以都只係 I)


  


去Paragon行街又點少得我至愛既高檔超市呀 !! 不過,我已經無從前般「喪買」啦 !!


點解 ???


因為的貨繼續維持不變,無咩新鮮感,連的貨架既攞設都無變過,雖則我不愛變,但至少的食特花款都可以變下掛 ???


 


第一次會覺新鮮好奇


第二次會有種熟悉既感覺


第三次會係悶 ~~


 


哈哈 !! 大家放心 ~~ 呢個感覺只係局限於購物上 !!! 我對blog友同感情當然唔會咁啦


 


又比我影到無人咁 ~~~ 其實好多人呀 !!!!


另一個原因係,如果又係送番果的野食比人 ~~ 又好似唔太好咁 ~~~ 再加上大部份都可以係我家附近買到 ~~ 我又何必山長水又遠咁攞番屋企


我之前試過係到買數千泰銖 ~~ 完完全全忘記左我要辛辛苦苦攞回家 ~~


所以 ~~


最後,我揀左


 


離不開食既產品 嘩哈哈 呢pack咖喱裝 見佢包到咁可愛 忍唔住添


 


另外既 ~~~ 都係食 哈哈


 


29泰銖一包 !! 都唔貴呀 不過我都仲未試 ~~~ 哈哈


 


黎到泰國先發我支潤唇膏無晒 ~~~~!!! 我視潤唇膏如命根 一無左我就成身"唔聚財"咁 ~~~ 仲有成個星期多 點頂呀 都係求其買支頂住先 又幾好用 好香strawberry呀 ^^


 


見到呢個包包係咪覺得好熟悉呢 ??


2篇blog前見過 咖(口央)版本 (綠色) !


呢個係牛油蜜糖版本 係少爺仔至愛 我都好鐘意食


一如以往 呢個都係塗到滿一滿


臨回家前買埋上小巴食 哈哈 咁就係我既簡單宵夜啦


除左超市外,買呢個牌子既香皂亦都係行程重點之一 !


 


本來呢個品牌係Centre World 地面果層係自家一間店 ! 但上年燒左間Zen shopping mall後,果日我行過連呢間野都無埋 (或者係同一個商場另一個地方又開 ... 不過 我無走去 information centre 問下 +上我連間野叫埋都唔知 只係認得大概名同logo !!)


對於shopping慣既女孩子們應該明白,我地雙眼好鬼利嫁啦,係Paragon food court過少少 有好多少店 係我行去 toilet 期間,一眼就比我望到 !!!!!!!!


哈哈 !! 唔使「吉手」回港啦


 


Harnn 呢個好似係泰國自家品牌 個情況似 crabtree 咁 買的body 野 !!


咁呢個香皂有咩咁特別 ??????


因為我背部皮膚好易敏感生粒粒 ~~~ 我另一個朋友仔 (媽咪都係泰華僑) 係泰國買左一個試用 (佢皮膚同我一樣) 話用得好 介紹我用


我上年都有幫佢買3個 自己又買左黎試


夏天用就最適合 因為香皂始終都係比較乾身 佢的草本成份低刺激度 清新香味


最重要係用完後 又真係好左好多 !!!!!!!!


不過我個人認為唔使日日用 因為會太乾啦 ^^


 


同埋香皂比我既感覺係無咩泡泡 不過呢個唔會咁樣


可能係我不停加水 所以好起泡呀 !!!!


亦都係咁 所以我都好快用完 哈哈


9折後 139泰銖 !!! 太抵啦 !!!


 


買住2個先 因為k媽4月都返去 唔夠到時再買啦 !!!!!!!!!!!!!!!


 


2/F女裝部 亦都係我shopping list必到既地方啦 !! 仲有減價添呀 !!


大家都知我極之鐘意陽光與海灘 亦都極之鐘意買海灘look !! 所以澳洲品牌係我心水之選


但何解要係泰國買 ????


因為有好多款 (靚款)係香港都係無得買 !!)


據有次我同個香港 sales 交談 佢話因為出口貨品個個國家都唔同 !!


所以,我係世界各地見到海灘look都會愛不釋手


價錢比香港貴  一條連身裙要 港元約 $5xx -6xx 左右


 


係 rip curl 見到條波浪裙款 一眼望見已好鐘意 結果 幫朋友買埋 哈哈 好彩2條都有新 !!!! $2,xxx 泰銖


又有新裙去海灘啦,雖然,下個旅程都係去海灘地方,不過,應該無可能著到 !!!


 


1/F 化裝品部 基本上所以國際牌子你都可以係到攞到 !!! 所以 我通常只係路過


BUT !!!! 今次我最失策係忘記左帶筆刨 !!!! 女孩子應該知道我個筆刨用途唔係刨原筆 ~~~~


我支眼線筆已經劃唔出啦 ~~~~ 係我家附近又唔見到有 ~~~


最後 我買左 MAC 既筆刨


 


打開先發現比我想像中得意 有支小筆插係入面


??? 我估係勾的筆碎出黎掛 ???? (唔知係咪呢 ???)


 


175泰銖  其實連我都唔知香港買幾錢 因為我家個個係"沙沙"買既普通貨 ~~


不過,我再有一日同朋友仔行街 先發現泰國的化妝品同護膚品有的牌子比香港仲要貴 !!!!!!!!!!! 仲要唔係貴10幾蚊添 !!!!!


例如我用既 Shu xxx make up remove油 大支裝 香港買 $620 泰國竟然係買 $9xx !!


對港紙成千蚊 差太遠啦


所以 我同朋友講 下次我幫佢買 !!!!!


 


~~ 好心急post的 go ! go ! 糕相比大家睇下添 !! 今晚upload埋先得 !!! ~~


 


k



  • 留言者: Eunize
  • Email: greenprune@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-02-01 21:36:00
收穫好豐富啊~~~~
[版主回覆02/01/2011 22:46:00]係呀 收獲都算幾豐富呀 !!! 





  • 留言者: Wing L
  • Email: winglow125@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-01-25 01:16:00
好破財 .... 過年要努力d逗利是啦 ....... 
[版主回覆01/25/2011 09:53:00]wing 你好呀 !! 係囉 不過我今次都已經節制左好多啦 主要都係花錢係食 哈哈 而食又無香港咁貴 的小食都係幾蚊咁 好抵食呀 ^^





  • 留言者: MOONmoon 如月
  • Email: ngsksandy@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-01-24 17:01:00
你購買力都好犀利喎!
[版主回覆01/24/2011 21:48:00]你好呀 如月 !!!!  哈哈 一年一次返到去 點都要shop下ing既 哈哈





  • 留言者: Cooking
  • Email: cookinglover0709@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2011-01-24 15:17:00
戰利品篇總共會有幾多集呀 ~ 好期待呀 
[版主回覆01/24/2011 21:32:00]哈哈 E記 戰利品篇都有2-3集 唔太多 !! 哈哈

沒有留言:

張貼留言