2011年1月16日 星期日

10-11年跨年泰國探親之旅 : 第一站koh kood day 3 I (18/12/2010)

dears all,

   各位 ~~!! 我又潛左水幾日~~ 事關我地組員又好「進取」咁揀左第一組present !! 所以前幾天都留係學校傾功課 @@ 

    我諗我再唔比心機打下個泰國之旅既話 ~~~~ 隨時「胎C腹中」不竟我係泰國留左3個星期 .. 雖然無話再去咩特別地方,但總想同大家分享飲飲食食,加上,再唔打埋的遊記 ,我返學又咁忙......... 我怕我下個trip都黎啦 ~~~~@@

koh kood行程終於黎到最後一日啦(18/12/2010) !! 真係唔捨得我呢個極短暫既陽光海灘之旅 !! (雖然2010年3個trip都有陽光海灘)但都係唔係好夠咁 ~~~~!! 

最激氣係 .... >.,< 我地準備上船走果陣見到的人準備出海玩 !! 唉 !!! 點解偏偏咁多日都無落過雨 .... 係到落中我地果日呀 !!!!!

    
襯10點船前,我地一早起身又走左去影相 !!! 哈哈 

本來都想游下水,但的水真係幾涼,加上天氣唔係話熱到會大汗細汗咁 ~~ 放棄吧 !!

  
 
所以今年我地都無曬黑到 ..... 本來諗住曬下太陽嫁嗎 .....

   
哈哈,坐係木橋上,本來我地好勇咁話跳落水 ~~~ 哈哈 諗下好啦 !! 下次先啦 ~~

   
我真係極之唔捨得走呀 !!!
家下諗起都好開心 !! 

   
我地又坐speed boat 超舒服 悠和既陽光 加上涼風陣陣 好易咁又訓著左luuuuu

   
今次無係six sense resort上客,反而入左一條係河定海水既resort ... (太難形容 !!) 呢間resort 環境好清靜,比較係山水感覺型 !

   
入到河岸,就係間resort !! 的客人坐係到食早餐,背住呢個環境 !! 

好 !! 下次同寶寶住呢間先 ~~~^^

   
經過接近1小時既speed boat 後,我地又到岸啦 !!!!

   
碼頭既resort agent 放左好多唔同resort資料比遊客攞,宣傳下咁 !!

   
呢間都好似幾唔錯咁 !!

   
呢間都好似幾好 .. 原來有咁多靚resort 唉 每次揀都15 16 間間都正 !!

   
呢間呀 !!! 我地之前都想揀 不過我地今次平玩平住 .... 所以無揀到呢間 !!!!!!

   
我地去程同回程都係呢個肥哥仔,佢真係好可愛,我地忍唔住同佢影張合照先上車 !!

   
上車時見到呢個mini版小巴,不論顏色同size都好得意,忍唔住同大家分享下 !!

   
我地 1:00上旅遊巴向曼谷進發,上到車,我地又開始入相影相一番 哈哈 !!!

下回繼續 ~~~
預告 : 曼谷一晚間飲飲食食不停篇 !

  ** 琴晚15/1/2011我同寶寶2個人走左去食任食火煱 ($138) ........... 唔知係咪呢排食得太多 ... 我食完後,肚同胃極之痛 .... 肚瀉 ..... 唉 .......... 睇黎我到極限啦 ... 係時候食番清淡的 ..... ** 


k



沒有留言:

張貼留言