2011年1月28日 星期五

10-11年跨年泰國探親之旅 : 自煮樂 (老火湯之花膠懷山紅棗紅蘿蔔煲豬骨湯))

dears all,

   如果大家記得既話,我去泰國時共有8件行李 (只係我一個人),究竟我帶左的咩 ?????? 之唔係k媽帶比婆婆既藥材同海味 ~~~

結果,我係泰國大部份時間都係到「大展廚藝」(失禮 ~~ 失禮 ~~) 

加上,聖誕前果幾日,舅父要外出上堂進修英文 ~~ 照顧婆婆膳食呢個重任就交左比我啦 哈哈 

花膠懷山紅棗紅蘿蔔煲豬骨湯

   
單單見呢碗湯就知我加重料 哈哈

所以超級甜呀 婆婆好鐘意飲 我臨返香港前再煲多一次添 

做法 *****

   
2大片花膠先用開水浸一晚夜,水要蓋滿整片花膠

   
準備好材料

1/. 花膠、豬骨 (舅父買,我估係豬骨或者西施骨 !)先氽水
2/. 紅蘿蔔切粒,紅棘浸水,懷山浸約半小時,杞子浸水備用
3/. 煲熱水後,下豬骨及其他材料,大火滾起約20分鐘
4/. 後轉慢火煲2個半小時
5/. 關火下點鹽調味即成

(我怕熱氣,所以通常最後先放杞子)

靚靚白切雞

   
極之好味 極之有雞味既白切雞

   
舅父話係呢間老字號好出名

佢仲特登坐村巴去買添 !!!!!!!!!!!!!! 不過我就無跟埋去

   
睇下 1967 年 有40多年歴史 果然老字號

呢個聖誕week 我地差唔多日日都食雞 ~~ 早餐煲雞粥 白切雞 雞湯 炒雞絲 差唔多用盡晒隻雞每一個部份 

   
我同婆婆開飯啦 !!!!!!!!!!!!!

** 今日臨時被老師叫我去小學幫同學仔量血壓,的小朋友好可愛呀 ! **

k




沒有留言:

張貼留言