2010年8月6日 星期五

新玩意

dears all,

     又有新玩意 ~~ 今次係呢個史迪仔既餅模 ! 因為整曲奇餅整到悶悶地,係時候要玩的新花款 哈哈

  
係間鋪到無咩人 (因為間野買既貨品廚具都幾貴) 但有poon poon、米奇米妮、龬牙大鼻、marie....... 實在太多選擇 ~~ 唔知揀咩好呢 ~~ 

最終都係買史迪仔啦,因為一手攞起既就係佢,比sales 姐姐企係我身後好耐... 再唔買就死 ~~ 

   
真係可愛到暈左呀
,十分之滿意,$50 明天開工過下癮先 ^^


今日放5:00pm,唔係話好熱,散步去ST,走過城門河,手挽著小袋仔,慢步這段已走過4年半的路,感觸良多,原來我最愛最渴望既生活或者就係咁簡單平凡。

公司同事開始約我farewell,好高興大家可以聚埋一齊去食晚飯 哈哈,坦白講真係有的唔捨得公司呢個大家庭 ~~

   
我位好同事啱啱去完三亞玩,送左個小手信比我,哈哈,我都話個個都知我愛收呢的手信仔啦,呢個貝糓匙扣好可愛,仲係淡粉紅色添,好好保存佢先,謝謝你呢份小小手信


上星期咪出席左名妝師janice既blogger 聚,抽到奬,唔該攝影哥哥,比我係janice個blog見到自己,即刻copy留比自己 哈哈 比大家睇下啦 哈哈


   
個匙扣可以放張mini size 既相仔,我心目中已有打算啦 哈哈


各位happy friday ^^ happy weekend ^^



love,
katie 



  

沒有留言:

張貼留言