2010年8月17日 星期二

澳門2日1夜4人行美食之旅

dears all ,

   各位,我返黎啦 !! 過大海玩左短短2日1夜,哈哈,同左我班大學同學仔4人行,我就當為celebrate 我開學 ~~ 

我地都真係出路遇貴人,一到步就落好大雨 ~~ 好彩寶寶位朋友仔車我地周圍玩 ~~ 大家睇下個天 .... 之但係 ~~~

   

好快又出太陽 ***

   
嘩哈哈,係咪好誇張呢,雖然今年3月先同4小花去過澳門,但2次都無上去個塔 ~~ 今次仲著埋我對新既miu miu 拖鞋仔 !! 

   
話明係美食之旅,食當然係重點所在啦 ~~

朋友仔車我地去左路環食安德魯葡撻 !! 正呀 !! 之後仲食左我至愛既蕃茄通,我下次都要學整,仲突登記住個味道 哈哈
食埋碗外賣牛雜,有地膽人帶路,食既野都好似好味的

 
我都係第一次上主教山,環境好優美呀,仲見到有新人影結婚相添呀

   
因為落大大雨,搞到我地要入歴史館被雨 ~~~ 

   

下午茶黎個超正超滑既豆腐花,好正呀,搞到我第二日都話要再食 ^^ 另外當然唔少得豬包包 ~~ 

   
下午朋友仔車番我地去酒店,今次揀左市區既16浦酒店,上海feel,咁啱仲有MJ michael 既展覽添 ^^ 又多個景點玩

   
呢間酒店最正既地方係用L'Occitane 既產品,哈哈 ! 

   晚餐去左佛笑樓食葡國菜+燒乳鴿

   

哈哈,其實我都唔係好記得食物名 ~~~ 大家睇圖,個燒乳鴿好好味 !!! 
燒羊仔、焗豬八飯、馬介休雜菜、燒乳鴿

   

馬介休炸球+燒雞 (個燒雞麻麻地 ~~) 

  仲有一餐宵夜,不過外賣到酒店房,一班皇虫 .... 影唔到相添

明天待續 :))

love,
katie


   



沒有留言:

張貼留言