2010年8月21日 星期六

又再峰壽司

dears all,

    又再happy friday nite !!! 相約好友janice @ST 夏日炎炎,最好都係食壽司,又簡單又抵食,不過,今次食得好少呀 ~~ 因為一早同幾位老闆開會傾新project,通常都過晒lunch hour 先有飯食 ~~~ 每次都有少少擔心,驚個胃頂唔住,但又無理由食包 ~~ 最後,2點幾先食,同上次一樣,食霸王山莊 !! 我都好鐘意食呢間 ~~ 

     放工去排隊都要搞到6:45pm入座食峰壽司都只係食左4-5碟,因為janice都係下午去左同同事飲茶 ~~~~ (呢排真係好多人 ... .周圍都係細路仔 .... ST多人到爆炸左,好彩我地行黎行去都係3-4間鋪頭 ~~)

    
我個人唔係好接受到好大變化同新野,所以不論係行街定食野,都係得果幾間同果幾款 @@
呢個玉子就係我差唔多每次都點既超平壽司 哈哈 

    
 
   
呢個又係我好鐘意既火灸3寶 (我幫佢改既) 有鰻魚、帶子同三文魚 ^^

   
當然又點少得普通版3文魚 ^^

   


之後掛住食 .......... 無影到添 ~~~~ 

今次相約好友janice出黎聚聚+shopping 外 ~~ (大家或許都知道我接近隠蔽女仔 ~~ )
最重要係要攞番我的 「物資」,登 ! 登 ! 登登 ~~ 

   

  
  因為janice係HA做,可以攞到discount 買crabtree,因為實在好平 ~~ 一口氣係知道讀書前入定2set !!! 哈哈,1 set 只係 $ 2XX頭,包括2支handcream、1支body lotion、1支洗手(好似最無聊,但我成日都洗手,所以都啱用 ! )、1支沖涼。

太好,我估計可以用到X'mas 去旅行前 ~~~ 

食飽飽後既節目當然係行街街,為左上星期未買既毛毛boots... 一直心掛掛,終於比我買左佢回家,加埋一件斗蓬 (我地每人一件,又可以孖公仔 哈哈)

唉 ~~ 我都覺得好痴線 ..... 今早買的可能香港要最凍先著到既野... 但明明今年無計劃去落雪既地方玩,年尾仲可能繼續陽光與海灘添 ~~ 但係實在太鐘意 ... 忍唔住

其實我都想show比大家睇 .... 但擔心大家覺得我太無聊 .... 又擔心 ..... 

*****************************

大家唔知覺得影壽司果幾張相效果點呢 ~~ 事緣我覺得我部頹頹既canon 相機係時候要 「長休」 ~~~ 因為影野既質數超級下降 ~~ 頂佢唔住啦 ~~~

   
嗱 ! 大家睇下呢張相 ???? 係咪好矇 ~~~ 

   

就係用我呢部2007年買既canon相機 (果時買黎去歐洲旅行用 !! )

   
   
就係呢部啦 ..... 睇下我用野好唔錫住佢 ..... 成個花
貓咁既款 ~~~ 
(睇下呢張清幾多,係用以上既Panasonic相機影既 !!! ) 

   
大家有印象既會記得呢部係為左maldive之行買既潛水相機 ~~ 最大功能係入得水,普通影相都係唔好靠佢啦 ~~

   

以前我一直係canon既粉絲,所以初時少爺仔買Panasonic果陣,我完完全全無用過佢部野,但自從上年X'mas去泰國就愛上左佢 哈哈

   


最近我身痕想買多部相機,又見的朋友仔用以下呢個系列影得幾靚又細部,搞到我都好心動添呀 

Canon S95 




哈哈,大家可能會問我點解唔買單鏡相機 ???? !!!! 

因為我覺得好重,或者 .... 隨緣啦 ~~ 可能聽日走去買左唔定,又或許N年後先買 ~~~ 另一個貪心原因係我買左咪無人影番我囉 哈哈 ~~~ 



k


  • 留言者: Gaileは林家歐巴桑
  • Email: dog-thing@yahoo.com.tw
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-22 19:06:00
唔會無聊呀,show對boots同斗篷俾我睇下啦
我受緊G11,影d相真係幾好架...其實下一個目標我都想黎部單眼,但係我對影相完全冇研究喎
[版主回覆08/22/2010 20:22:00]gaile 哈哈  我對單鏡相影相都係緣份未到 ~~  但我好鐘意單鏡機影相既效果 哈哈





  • 留言者: Eunize
  • Email: greenprune@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-22 00:46:00
好多收穫啊,勁正勁開心!
[版主回覆08/22/2010 20:18:00]係呀 我呢個準學生實在忍唔住啦 ~~~ 





  • 留言者: ChanWinnie
  • Email: winnieh48o@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-21 21:40:00
壽司不嬲都係我既至愛呀!@@
見到就好想食~~>0<""
 
 
 
[版主回覆08/21/2010 22:13:00]winnie 我同你一樣呀 ^^ 壽司健康的同少油 啱晒腸胃差既我 !!

沒有留言:

張貼留言