2010年8月22日 星期日

迎秋入貨篇

dears all,

    迎秋入貨簡單黎講只係借口 ~~ 


   呢2日weekend 都在家中休息 ~~ 煲埋我本書要還番比朋友仔 ---> 王迪詩,唉 ... 煲到中晒毒咁 ~~ 只因雖然daisy小姐較寸嘴,但文筆風趣,寫得生動 (今日先見的雜誌話 究竟daisy小姐係虛構人物,係男定女都係 「迷」!! 但我今日無無聊聊同我的朋友仔講電話果陣就不停推介佢地去買黎睇 ~~ 哈哈 (將的毒送的比朋友仔 !!)

    呢2日都懶虫上身,無開爐整餅,只係掛住煲書n煲書 .................. 只係煮過2餐晏仔咁 (後補上),同埋比個借口自己準備心情開學 ~~ (好明顯係借口) 

*************************

上篇講到我好鐘意秋冬著斗蓬,早前買左件羊毛,較為暖,前日同janice小姐每人一件入貨孖公仔,嘩哈哈,好姐妹係咁 ^^

   
未買之前一個星期自己逛街見到都已經幾鐘意... 不過就無試上身,果時已經有的心動,點知同一間鋪試完對毛毛boots 再試著埋佢,ok 就咁埋單啦 !! 呢件薄身的,可以快的著到 

   
好鐘意個暗花心心 (基本上我買鏈n吊嘴有得揀都係會揀心型 ~~ )



唉 ....


就係咁樣就 -- >

   
哈哈,另一個紙袋係對毛毛boots,但我覺得33度夏日下買對毛毛boots 好lowB,所以都係等天氣涼快的先show比大家睇 ... (其實另一個原因係我已經將佢收埋左 .... ) 我諗今年都唔知會唔會著到,12月中我又可能去旅行 ~~ 

   
即時買過一定 $$ 送把傘 (點解會值 $4XX) ~~ 送既就okok,番到屋企一打開睇清楚個景,以我少少旅遊經驗睇該係法國某某出名既橋 ~~ (如果講錯左請見諒 ~~)

   
因為有個圖係到(近睇)  ~~ 如果係短傘我會開心的 ~~ 可以攞去旅行用 !! 

   
就係咁樣又多張會員咭入咭片包內 ~~ 聽日幫埋janice小姐買埋對boots 就有 4000分,加埋生日月份送 5000 分,1萬分可以換 $1,000 買衫正呀 ~~ 

數下數下櫃內都有好多main line 既衫 ..... sport line 少買的,因為細件的,同埋個cutting都好似main line 收身的 ~~ 

*********************************

上上段咪話我鐘意著斗蓬,唔知大家有無印象我有件毛毛既款,我好喜歡,哈哈 (其實我仲有3件毛毛外衣添)

揀左一張出黎比大家睇下,係上年去澳洲tasmania 果時影既,坦白講,我係好鐘意呢輯用D90 單鏡機影既5日tas既相,空氣清新係唔同的,薄薄一層粉已經好白滑,哈哈 !! 
曾經為左身體,唔想再長期食藥,我有問過李醫生 「我係咪唔適合係香港既生活?」
為左健康,我亦都有諗過要去外國生活 ....... 


講左癈話點 ~~ 

就係呢件啦 !!!! 亦都係我同janice小姐每人一件 ^^ 
整個地方雖然美,但 ........... 

P.S. 唔知點解我放親的相都好細張 ~~~ 放係facebook就仲衰,細到個個朋友仔都問我點解 ~~~

我都唔知 ....


k



沒有留言:

張貼留言