2013年10月1日 星期二

外出用膳記。希慎廣場Le Salon午餐

10月啦 10月啦 時間過得真快 心情很興𡚒呢!!!! 超期待12月的來臨吧^^ 大家今天做什麽呢 我就懶洋洋在家休息 無錯 我又長征午睡 哈哈 昨晚到朋友家大食會 玩至10點多太眼訓走人。。上星期過海與好友平日行街街去 先在希慎廣場的apple店看看我的滑鼠可否維修。。唉>.< 原來無得整。。今個星期唯有買個新的吧 很肉痛呢 $5XX一個 很貴哦 山長水又遠到CWB 要食好一點呢 近期愛西餐 選了Le Salon

外出用膳記。希慎廣場Le Salon午餐

近來的確密密外出食食食呢 太開心了!

以法國菜為主的set lunch 在門外看餐牌時 有我想試的食物 所以揀了 好味

環境也不錯呢 坐得很舒服呢 我們談談天坐到下午茶時段才離開

我和朋友也點了花茶 我的洋甘菊花茶

當然不少得暖呼呼的法包呢 配上香滑的牛油 美味

頭盤我點了鮑魚沙律 很精緻呢 

主菜我點了法式慢煮chicken breast 配上creamy 的薯蓉及伴菜 雞肉很鮮嫩 大愛

我的甜品時間 香濃滑滑雲唎拿雪糕配果仁tart 

很豐富又飽的一餐 

Le Salon很有名的牛角包 朋友忍不住買了數個回家嘆呢 有不同口味! 不過我不太愛包包 怕熱氣 所以無試到呢 ~~





沒有留言:

張貼留言