2014年5月4日 星期日

{LC grill pan烤蔬菜之選}。零失敗烤翠肉瓜 (附食譜)

好想好想飛之前出多幾個食譜呢。。。但又時間有限。。。[暈] 我會努力呢 大家準備好與我一起在Fb page心連心齊齊在泰國嘆世界呢 我心情開始興𡚒起來呢 !! 嘩哈哈

飛前也要抬個grill pan出來「蜜蜜烤」本來出食譜文烤雞扒。。。點知前天沒有影相 今早再烤多次翠肉瓜! [我至愛] 好味到無朋友呢 !!!!!!!!!!! 決定改變主意 出簡單食譜文「烤翠肉瓜」真的超好味 保証與炒翠肉瓜味道不同 grill pan能真正帶出翠肉瓜的鮮味 太! 美! 味! 啦 !!

一早就熱氣到咁。。。今晚來個燉糖水降下火先得呢 嘩哈哈


大家有興趣與我同遊本周開始的
40天{愛。回家。<泰>瘋狂之旅} 最地道生活點滴及情報*.*

                    請click -> katie kitchen。katie world。群組


零失敗烤翠肉瓜 

             這個賣相太可愛了! 實在! 真的! 很想即時同大家分享呢

一條翠肉瓜做到2碟 ! 不消5分鐘全清!!!!!!!

因為太好味

材料超! 超! 簡單 !!!!

材料 *****

翠肉瓜一條
olive oil 少許
海鹽
黑楜椒

4樣材料就就泡製美味的烤翠肉瓜呢

做法 *****

1. 將翠肉瓜洗淨切片 我愛斜切 美美

建議切約0.5cm薄 太薄烤條紋由太薄關係易難及散開 厚一點也可以熟透的

2. 將翠肉瓜掃上olive oil

3. 再灑上黑楜椒及海鹽,用掃塗均

4. 燒熱grill pan 加油 中火至冒少許白煙

5. 中細火將翠肉瓜加入,每邊燒1-2分鐘及反轉

6. 想有條子紋就可以用夾夾輕輕壓一壓 才反轉

7. 完成 可以上碟 ! 

同場加映烤蕃茄 做法一樣

溫馨小貼士 *****

1. 要注意爐火,由於grill pan傳熱快,保持少許「沙沙聲」中火已可讓食物全熟,太大火時可關火一會,grill pan也有餘溫

烤pan用後,加水加熱讓食物渣浮出清洗





沒有留言:

張貼留言