2010年1月16日 星期六

last week 星期六工作 !!!

dears all,

   wowowwwww  !!!

 由4個星期輪星期六 --> 6星期輪一次 !!
  2月好幸福 唔使星期六上班lu ^^

   其實星期六返工都幾唔錯 
    因為可以有時間做文件工作 加上星期六始終都無咁忙碌
    可以專心一點 或者計stat. =="
    雖然工作繁忙  但好enjoy 工作時候
    除了與一班好同事合作 工作上也給自己很大的成功感和滿足
    2009 在工作上的確很痛苦
    因為唔知自己ability 是否可以將project 做得最好 !!!
    紿終全港也是新試點 !!! 無得參考或借鏡 ...
    在工作上 我也是追求著完美 
    "頹做" 我相信 自己過唔到自己果關 !!!
    興幸 我和team 同事的project 得到SWD 的讚賞
    証明我們的心機無白費的 !!!!
    2010 我要project 做得更上一層樓吧
    同 好助手要一起努力 !!!!

    老闆萬歲 !!
    以後可以長一點時間先輪星期六 !!! 
    最幸福的是我個week 
    因為全部都避開了長vocation !!!!! 
    好多同事都jealous我 hahahaaaaaaa ^^

  to cora ,
    our path will across in some day ! 
    just from now ! 
    carman , cora n katie be together again 
    相信緣份再讓我們連在一起
    是有它的安排
    
 let our last night dream talk become true in 
    nearly soon !!!!! babe ~

    

   又是交換手信的日子啦 !!
    今次是相約家姐與姐夫的小飯聚
  泰國 VS 法國手信
  超級鐘意france disneyland 的pin !!!
    因為是法國國旗仔的mickey !!!
    哈哈
    最sweetie 的是寶寶同我 講
 "我們始終會去齊咁多個disney 玩" sweetie 到爆炸左 ^^
    還有至愛的朱古力仔 !!!
    哈哈 我會收埋自己一個人獨食 @.@
    期待next week 的北歐手信仔 哈哈
  好鐘意去旅行 因為大家可以交換手信 
 
  本來諗住在家睇下勁歌 因為的流行曲
    我 差不多無首識唱 唉 .....
    唯獨是sammi 新碟吧 !!! 太正啦 好有meaning 的歌詞
    

love,
katie 
   

沒有留言:

張貼留言