2010年1月25日 星期一

成為iPhone 一分子啦 !!!

dears all,

   各位 !! 經過一星期的宅女生活 .... (在家養病)
   今日終於出動 哈哈 買左部iPhone !!!! 
   
 wowowwww !! 同macbook 仔拍埋一齊 好cool ^.^
   太正啦 ~~
   買完就立即回家去 
   因為好想即刻試玩 ^^
   
   哈哈
   大家當然會問我 點解我會揀黑色 ...... @@
   其實以我性格 我當然會揀白色啦 ...
   只是因為16MB 無晒白色囉 ......
   anyway ..... 黑色都好既 型女一點吧 ^^
   加上大家都知 我唔係好愛惜東西 ........
  
   今日是休養後的首天復工
   精神和集中能力也不俗 !!
   太好了 !!  又可以投入工作 
 做多好幾個case 添
   有工作 又可以幫到公公婆婆太好啦 !!
   很高興一位伯伯終於等到政府老人院 很替你們開心 !!
   
 晚上也要開會至8:30PM 先離開
 取iPhone 後便立即回家去啦 ^^
   謝謝各位好朋友仔的留言 

love,
katie 




  • 留言者: Norman Buffett
  • Email: @yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-01-26 12:38:00
Hahaha, congratulations! Normal life resumes...work hard, then play hard.
(Note: I couldn't find the 17th-18th floors' restaurants... , and I'm back!)

沒有留言:

張貼留言